آخرین خبر

«روبی گیلمن، کراکن نوجوان» به نمایش خانگی آمد

به گزارش آوای ایرانیان پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها انیمیشن «روبی گیلمن، کراکن نوجوان» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

«روبی گیلمن، کراکن نوجوان» به کارگردانی کرک دمیکو و فارین پرل و نویسندگی پم برادی و تیم نویسندگی برایان سی براون و الیوت دیگویزپی، یک فیلم پویانمایی آمریکایی در ژانر اکشن و ماجراجویانه محصول سال ۲۰۲۳ است که توسط کمپانی دریم ورکس و یونیورسال پیکچرز تولید و توزیع شده است.

داستان این انیمیشن ماجراجویانه در مورد نوجوانی ۱۶ ساله به نام روبی گیلمن است که متوجه می‌شود از نسل یک خانواده سلطنتی از کراکن‌های دریایی افسانه‌ای است و سرنوشت واقعی او در اعماق آب‌هاست. اما وقتی مادرش او را از رفتن به دریا منع می‌کند، بیشتر از قبل برای کشف حقیقت تلاش می‌کند.

اولین نمایش جهانی این انیمیشن در جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن انسی در ۱۵ ژوئن ۲۰۲۳ بود و در ۳۰ ژوئن توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شد.

صداپیشگان این فیلم لانا کوندور، تونی کولت، آنی مورفی، کولمن دومینگو و جین فوندا هستند و سم ریچاردسون، لیزا کوشی، ویل فورته، جابوکی یانگ وایت، بلو چاپمن، رامونا یانگ و ادواردو فرانکو در نقش‌های فرعی حضور دارند.

انیمیشن «روبی گیلمن، کراکن نوجوان» که امتیاز ۵.۷ را در سایت IMDb به دست آورده و در وب‌سایت جمع‌آوری نقد راتن تومیتوز امتیاز ۶۷ از ۱۰۰ را کسب کرده و با مدت زمان یک ساعت و ۳۱ دقیقه به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«روبی گیلمن، کراکن نوجوان» به نمایش خانگی آمد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید