آخرین خبر

اکران ویژه «شناور» در سینما فرهنگ

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «شناور» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور و تهیه‌کنندگی رضا دادویی و میثم طوسی که در سینماهای منتخب «هنروتجربه» روی پرده رفته است، امروز سه شنبه هشتم اسفند ماه با حضور فرهاد آییش، مائده طهماسبی، سام قریبیان، مستانه مهاجر، فقیهه سلطانی، نیلوفر هوشمند، نگین خامسی و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر در سینما فرهنگ اکران خواهد شد.

حضور برای عموم در این اکران ویژه که ساعت ۱۶ در سینما فرهنگ برگزار می‌شود، آزاد است و علاقه مندان می‌توانند از سینماتیکت بلیت این اکران را تهیه کنند.

«شناور» اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند شهاب‌الدین حسین‌پور است که دانش آموخته کانون هنری حمید سمندریان، کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر و معماری و سابقه فعالیت طولانی کارگردانی و بازیگری در تئاتر دارد.

این فیلم داستان گروهی دوست صمیمی است که با یکدیگر به سفری کوتاه می‌روند و با گم شدن یکی از آنها اتفاقاتی رخ می دهد و رازهایی برملا می‌شود.

در «شناور» به ترتیب حروف الفبا؛ الهه افشاری، ملیکا باقری، الهه حسینی، گیلدا حمیدی، میثم درویشان‌پور، علیرضا ساوه‌درودی، فایقه شلالوند، اشکان صادقی، علیرضا مؤیدی، فرشید ناصری و بازیگر خردسال رزا دانازاده به ایفای نقش می‌پردازند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اکران ویژه «شناور» در سینما فرهنگ”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید