آخرین خبر

اعتصاب هالیوود «امی» را هم فلج کرد!/ اعلام رسمی تأخیر در مراسم

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از هالیوود ریپورتر، به امید حل شدن دو اعتصاب بزرگ هالیوود، هم پخش زنده تلویزیونی مراسم امی روزانه از شبکه فاکس و هم مراسم از پیش ضبط شده هنرهای خلاقانه امی تا ژانویه عقب افتاد.

 

زمانی که این مراسم هر سال برگزار می‌شوند سپتامبر (شهریور) است اما آکادمی هنرهای تلویزیون آمریکا به امید اینکه حل و فصلی برای اعتصاب‌های انجمن‌های صنفی هالیوودی رقم بخورد این مراسم را تا ژانویه (دی ماه) عقب انداخت.

 

پس از چند هفته مذاکره بین آکادمی تلویزیون و شبکه فاکس که پخش کننده تلویزیونی امی است، تاریخ جدید برای جوایز امی دوشنبه، ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) ساعت ۸ بعد از ظهر انتخاب شد. در این زمان نزدیک به ۵ ماه از آخرین رای‌گیری برای تعیین برندگان می‌گذرد.

 

با وجود ۲ اعتصاب انجمن نویسندگان و انجمن بازیگران، رای‌گیری امی طبق برنامه پیش می‌رود و دور نهایی از ۱۷ آگوست شروع می‌شود و تا ۲۸ همین ماه ادامه می‌یابد.

 

یک برنامه جایگزین برای عقب نینداختن مراسم امی، پخش تلویزیونی بدون حضور نویسندگان بود، اما اعتصاب بازیگران و غیبت آنها، به تعویق انداختن این مراسم را اجتناب ناپذیر کرد. برخی خواستار تعویق کمتری بودند و ماه نوامبر را زمان مناسب‌تری می‌دانستند، اما میزهای خالی مذاکره نشان می‌دهد امید بستن به تعویقی کوتاه‌تر نابخردانه باشد.

 

اتحاد تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون ۱۰۱ روز پس از شروع اعتصاب تنها یک بار با نویسندگان دیدار کرده و از زمانی که اعتصاب دوم یعنی اعتصاب بازیگران در ۱۲ جولای آغاز شد هم سکوت کامل بین استودیوها و بازیگران برقرار بوده است.

 

همه این به تعویق افتادن‌ها بیشترین تاثیر را بر مراسم امی سال بعد به جای می‌گذارد زیرا ۳ ماهه اول انتخاب‌ها موقعیت بسیار شلوغی را ایجاد می‌کند. گلدن گلوب، که به تازگی توسط دیک کلارک پروداکشنز و الدریج خریده شده هنوز هم قرار است ماه ژانویه برگزار شود. در ماه ژانویه جوایز انتخاب منتقدان هم چهاردهمین دوره خود را برگزار می‌کند.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اعتصاب هالیوود «امی» را هم فلج کرد!/ اعلام رسمی تأخیر در مراسم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید