آخرین خبر

مروری بر حوادث سرنوشت‌ساز تاریخی در «پیوست»

به گزارش آوای ایراینان به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، برنامه «پیوست» در قالب یک میان برنامه کوتاه سعی دارد به دور از اطاله کلام و با توجه به اسناد و مدارک تاریخی، ضمن مروری کوتاه به مناسبت‌های سرنوشت‌ساز تاریخی کشورمان، توضیحاتی پیرامون آن حوادث ارائه کند.

با توجه به اهمیت حافظه تاریخی هر کشور و نقش تأثیرگذاری آن در پیشینه فرهنگ و تربیت مردم جامعه و به منظور یادآوری مباحث دوره‌های مختلف تاریخی کشورمان جهت حفظ یکپارچگی و تأثیر مثبتی که در هویت جمعی جامعه دارد، این برنامه به بررسی حوادث بزرگ و سرنوشت‌ساز تاریخ ایران می‌پردازد.

برنامه «پیوست» کاری از گروه اجتماعی اقتصاد شبکه دو سیماست که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد بنکدار و علی ترابی قصد دارد اقشار مختلف مرردم به ویژه نسل جدید را با زمینه‌ها، بسترها، علل و پیامدهای بحران تاریخی کشورمان آشنا سازد.

از عواملی که با این برنامه همکاری دارند می‌توان به لطیفه سادات مرتضوی (نویسنده)، محسن بهرامی (گوینده)، محمدمهدی سهرابی (مجری طرح)، محسن محبی‌نیا، مهرداد قدرتی کیا و مهدی سهرابی (تدوینگران)، آرمان حیدری (مدیر تولید)، امین آهنگر و علی ترابی (تصویربرداران) و شیدا سپهر (گرافیک) اشاره کرد.

این برنامه در مناسبت‌های تاریخی خاص که یادآور بروز حادثه‌ای بزرگ در کشورمان بوده‌، در فواصل برنامه‌ها از شبکه دو پخش خواهد شد. تاکنون ۱۶ مناسبت تاریخی در این برنامه مورد کاوش قرار گرفته است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مروری بر حوادث سرنوشت‌ساز تاریخی در «پیوست»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید