آخرین خبر

هنرمندان موسیقی واکنش نشان دادند/ لعنت به ظالمان اسراییلی

به گزارش آوای ایرانیان تعدادی از هنرمندان فعال عرصه موسیقی خشم و انزجار خود را از حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» که منجر به خاک و خون کشیده شدن بیش از هزار کودک، زن و مرد فلسطینی شد اعلام کردند.

محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی: «أمتلأت الجنه بالطیور»

مصطفی راغب خواننده موسیقی پاپ: «قتل عام نزدیک به هزار نفر در یک بیمارستان قلب هرانسانی را به درد می‌آورد. لعنت به ظلم، لعنت به ظالم و ظالمان اسرائیلی. خدای مهربانم، صلح و آرامش را نصیب همه انسان‌ها این جهان هستی کن.»

حسام آرین خواننده: «واقعا از خودم خجالت می‌کشم که همزمان این بلا سر این بچه‌ها می‌آید و من هم زمان به زیست عادی‌ام ادامه می‌دهم.»

روزبه بمانی ترانه‌سرا و خواننده: «لعنت به جنگ».

علی لهراسبیخواننده: «عجب آشفته بازاری است دنیا، مرگ برظلم، مرگ بر ظالم».

گرشا رضایی نوازنده و خواننده: «نفرین به جنگ».

محسن چاووشی خواننده موسیقی پاپ: «نفرین به جنگ …»

امیر مقاره خواننده گروه ماکان: «ضمن عرض معذرت‌خواهی از کرمانی‌های عزیز و دوست داشتننی به اطلاع‌تون می‌رسونیم که اجرای امروز ۲۶ مهر در شهر کرمان کنسل است و تاریخ جایگزین را تا ساعات آینده به اطلاع‌تان می‌رسانیم. اما یک حرف دلی داشتم، واقعیت با این که لحظه‌شماری می‌کنم برای ثانیه به ثانیه دیدنتان و هیچ‌چیز جز وجود شماها حالمان را خوب نمی‌کند. اما باید صادقانه بگویم که متأسفانه امروز دل و دماغ این را نداشتم که اجرایی داشته باشیم؛ خیلی اخبار و فیلم‌های ناراحت‌کننده و دلخراشی دیده‌ام از بچه‌هایی که پدر و مادرشان را ازدست داده‌اند و پدر و مادرهایی که فرزندانشان را از دست دادند. از خدا می‌خواهم ظلم ریشه کن بشه و برای هر سرزمینی در کره زمین آرزوی صلح و آرامش دارم … ظلم در هر کجای این کره خاکی باشد ناراحت‌کتنده است چون همیشه تقاصش را مردم بی‌گناه می‌دهند.»

محسن توسلی خواننده موسیقی انقلاب: «مرگ به ما اگر صدای مظلوم نباشیم»

بهزاد عبدی آهنگساز و رهبر ارکستر: «فواره زد به چهره مبهوت آسمان / آتشفشان خون تن سرخ کبوتران (مهدی سیار)»

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “هنرمندان موسیقی واکنش نشان دادند/ لعنت به ظالمان اسراییلی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید