آخرین خبر

در کنسرت اشوان چه گذشت؟/ ‌وقتی شکست عشقی در سالن بیداد می‌کرد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی پروژه، «اشوان» خواننده پاپ کشورمان شب گذشته ۳۰ آبان در حالی در سالن اسپیناس پالاس روی صحنه رفت که تلاش کرد کنسرتش با شروعی متفاوت و پرفورمنسی جذاب، حاضران در سالن را هیجان زده کند.

«اشوان» چند روز پس از انتشار جدیدترین تک آهنگ خود «فکر من نباش» با ارکستر جدید و پس از چند ماه، در تهران روی صحنه رفت.

اجرا با قطعه «شمع ها رو روشن کن» و در شرایطی که پرده استیج بسته بود، آغاز شد. پرده به مرور کنار رفت و در دکور ۲ طبقه صحنه، کل گروه و خواننده ظاهر شدند که با نور قرمز و پرفورمنس و اکت های جذاب، شروعی متفاوت را برای کنسرت تدارک دیده بودند.

نکته متمایز کنسرت های اشوان، تلاش برای اجرای متفاوت بود که با فرم و محتوای آثار این خواننده همخوانی دارند.

این خواننده پس از اجرای ۲ قطعه رو به مخاطبانش گفت: سلام تهران … در تمام مسیر به سمت سالن، داشتم فکر می کردم که امشب از لحظه به لحظه بودن با شما باید لذت ببریم. شما خانواده من هستید که برای دیدار با شما لحظه شماری می کردم.

وی پس از اجرای سه قطعه رو به حاضران عنوان کرد: ظاهرا شکست عشقی در سالن بیداد می کند و باید هم‌خوان با فضا اثر بعدی را اجرا کنیم.

اشوان پس از تشویق حاضران به یک باره با ملودی قطعه «شیدا» همه را برخلاف گفته هایش غافلگیر کرد. قطعه ای بر خلاف فضای الکترونیک و مدرن همیشگی آثار اشوان که ملودی فرح بخشی دارد و ۴ سال پیش با موزیک ویدیویی، فصل جدیدی از فعالیت های اشوان را باعث شد.

این خواننده به مرور با اجرای قطعاتی چون «قاصدک» کنسرت را پیش برد و در ۲ سانس از کنسرتش، ۲ خواننده نسل جدید موسیقی پاپ ایران را با اجرای بخشی از مهم ترین قطعه آنها معرفی کرد.

در سانس یک اشوان با خواندن قطعه «بارون پشت شیشه» که این روزها همه گیر و محبوب شده است، کیارش خواننده جدید و جوانی را معرفی کرد که استقبال سالن از او نشان داد آثارش به خوبی شنیده شده اند. در سانس دوم نیز اشوان با اجرای قطعه «هیس»، آصف آریا را معرفی کرد.

این کنسرت به تهیه کنندگی مجید عبدی در مجموعه رویال هنر روی صحنه رفت و اشوان در اواخر برنامه خود از حامد خسروی مدیر برنامه هایش که برای تمام بخش های این کنسرت و جزییاتش وقت و انرژی صرف کرده بود، تشکر کرد.

فرزاد ماهان رهبر ارکستر اشوان در این کنسرت بود و مسعود همایونی نیز پس از سال ها در این گروه ساز زد. میلاد ماهان راد، اشکان اروجیان و بهروز رجب زاده از تهیه کننده های کنسرت های پاپ بودند که در این کنسرت حضور داشتند.

اشوان همچنین با تشکر از پدر و مادر و برادرش، خانواده را مهم ترین دارایی خود دانست و گفت: قدر داشته هایتان را بدانید. هیچ چیز خانواده نمی شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “در کنسرت اشوان چه گذشت؟/ ‌وقتی شکست عشقی در سالن بیداد می‌کرد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید