آخرین خبر

تجلیل از مارک رافلو در جشنواره سانتا باربارا/ جایزه برای مکاشفه

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از هالیوود ریپورتر، مارک رافلو با جایزه ریویرا در جشنواره بین‌المللی فیلم سانتا باربارا تجلیل می‌شود. وی جایزه خود را ۱۱ فوریه در یک برنامه ویژه که شامل گفت‌وگوی حضوری با وی خواهد بود، دریافت خواهد کرد.

وی که از بازیگران فیلم «بیچاره‌ها» یورگوس لانتیموس است، برنده جایزه امی است و برای بازی در فیلم‌های «اسپات لایت»، «روباه گیر» و «بچه‌ها خوب هستند» نامزد ۳ جایزه اسکار شده است.

راجر دورلینگ، مدیر اجرایی جشنواره ‌گفت: رافلو سال‌هاست که به عنوان یک بازیگر فوق‌العاده‌ای شناخته می‌شود و هر سال شایسته همه افتخارها بوده است؛ اما بازی او در «بیچاره‌ها» یک مکاشفه است. استعدادی خارق‌العاده که از خودش پیشی می‌گیرد.

رافالو همچنین تولید کننده فیلم‌هایی چون «ملت لاکوتا در برابر ایالات متحده»، «دست نامریی» و «پرزیدنت اوباما عزیز: وقت انقلاب انرژی پاک اکنون است» بوده است.

برندان فریزر، کریستن استوارت، دلروی لیندو و رنه زلوگر از دریافت کنندگان قبلی جایزه ریویرا بوده‌اند که برای قدردانی از بازیگرانی که سهم قابل توجهی در سینمای آمریکا داشته‌اند، اهدا می‌شود.

همچنین امسال لیلی گلادستون، داوین جوی راندولف، گرتا لی و چارلز ملتتون جایزه ویرتوزو را دریافت می‌کنند.

لیلی گلادستون برای «قاتلان ماه کامل»، داوین جوی راندولف برای «دارندگان»، گرتا لی برای «زندگی‌های گذشته» و چارلز ملتتون برای «می دسامبر» جایزه ویرتوزو را در سی و نهمین دوره این جشنواره سالانه دریافت خواهند کرد. جشنواره بین‌المللی فیلم سانتا باربارا در مراسمی که ۱۰ فوریه برگزار می‌شود، در برنامه‌ای که این چهار بازیگر به بحث در مورد کار خود می‌نشینند، جوایز را به آنها اهدا می‌کند.

جایزه ویرتوزو برای قدردانی از یک گروه منتخب از استعدادها ایجاد شده که بازی‌های قابل توجه آن‌ها در فیلم‌های این فصل، گفتگوهای سینمایی ملی را ارتقا داده است.

از برگزیدگان قبلی ویرتوزو در چهار سال گذشته می‌توان به آستین باتلر، کری کاندون، دنیل ددوایلر، نینا هس، استفانی هسو، جرمی پوپ، که هوی کوان، جرمی استرانگ، کایتریونا بالف، آریانا دبوز، جیمی دورنان، آلانا هیمز، کیاران یاد کرد.

پیش‌تر اعلام شده بود امسال رابرت داونی جونیور جایزه استاد مدرن را در جشنواره بین‌المللی فیلم سانتا باربارا دریافت می‌کند و رایان گاسلینگ با جایزه کرک داگلاس برای برتری در سینما تجلیل می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تجلیل از مارک رافلو در جشنواره سانتا باربارا/ جایزه برای مکاشفه”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید