آخرین خبر

معرفی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه‌ ایران جشنواره پویانمایی تهران

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اعضای هیات انتخاب سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، ۵۲۴ فیلم رسیده به دبیرخانه این دوره از جشنواره را بررسی و در مجموع ۱۳۹ اثر شامل فیلم کوتاه، کودک و نوجوان، تجربی، تلویزیونی، تبلیغاتی، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دانشجویی و فیلم بلند را برای حضور در بخش مسابقه جشنواره انتخاب کردند.

بر اساس تصمیم هیات انتخاب ۳۹ فیلم کوتاه، ۱۵ اثر در بخش کودک و نوجوان، ۱۲ سریال، ۱۰ اثر تجربی، ۲۸ پویانمایی تبلیغاتی، ۹ اثر دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، ۲۳ اثر دانشجویی و ۳ فیلم بلند در این دوره به بخش مسابقه ایران راه پیدا کردند.

ناهید صمدی امین، مسعود زین‌العابدین، امیرحسین صالحی، بهنود نکویی و حمیدرضا حافظی به عنوان اعضای هیات انتخاب این دوره از جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران را تشکیل می‌دهند.

سیزدهمین دوره جشنواره پویانمایی تهران هم‌چون دوره‌های گذشته در چهار بخش مسابقه، خارج از مسابقه، نمایش ویژه و چشم‌انداز از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ به دبیری محمدرضا کریمی صارمی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

آثار راه‌یافته به بخش مسابقه ایران سیزدهمین جشنواره پویانمایی در اینجا قابل مشاهده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “معرفی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه‌ ایران جشنواره پویانمایی تهران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید