آخرین خبر

سریال انیمیشن «مستر بین» ادامه دارد/ فصل چهارم در راه است

فصل چهارم سریال انیمیشن «مستر بین» توسط بانیجی با همکاری برادران وارنر ساخته می‌شود.

فصل ۴ که روان آتکینسون تهیه‌کننده آن است و صداپیشگی آن را هم بر عهده دارد، شامل ۵۲ اپیزود ۱۱ دقیقه‌ای است. به این ترتیب شمار همه اپیزودهای این سریال انیمیشن به ۱۸۲ اپیزود می‌رسد. این سریال از طریق «کارتونیتو» و «اچ‌بی‌او مکس» در سراسر اروپا، خاورمیانه و آفریقا در کانال‌های کودک برادران وارنر دیسکاوری روی آنتن می‌رود و از طریق سرویس‌های استریم در سراسر آسیای جنوب شرقی و جنوب آسیا پخش می‌شود.

سال ۲۰۲۵ در عین حال سی و پنجمین سالگرد پخش اولین اپیزود سریال «مستر بین» است.

این انیمیشن خرابکاری‌های مستر بین و تدی خرس اسباب‌بازی او را دنبال می‌کند. آنها وارد مجموعه‌ای ماجراجویی می‌شوند و در طول مسیر شیطنت‌های زیادی انجام می‌دهند.

دیو آزبورن کارگردانی سریال را برعهده دارد و آرنولد ویدوسون تهیه کننده و سیاران مورتاگ و اندرو بارنت جونز نویسندگان سریال هستند.

فیلم اصلی «مستر بین» که ساخته مشترک اتکینسون و ریچارد کرتیس بود، سال ۱۹۹۰ برای نخستین بار پخش و به یک نماد بریتانیایی بدل شد.

آتکینسون صداپیشگی مجموعه انیمیشن این شخصیت را که اولین بار سال ۲۰۰۲ ساخته شد، برعهده دارد. این سریال بیش از ۲۰ سال است که در ۱۹۵ منطقه پخش شده است. این برند حدود ۱۴۰ میلیون دنبال کننده در متا، ۷۲ میلیون مشترک و ۱۹ میلیارد بازدید در کانال‌های رسمی یوتیوب داشته است.

آتکینسون گفت: همیشه از تکرار شخصیت مستر بین و آزادی‌های خاصی که او در قالب انیمیشن دارد، لذت برده‌ام. ما می‌توانیم او را به فضا ببریم یا در معدن قلع پایین بیاوریم، بدون اینکه قرار باشد من عواقب آن را متحمل شوم. روند انیمیشن از نظر خلاقانه بودن همیشه جذاب است و من مشتاقانه منتظر هستم که با سری جدید برگردم.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سریال انیمیشن «مستر بین» ادامه دارد/ فصل چهارم در راه است”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید