آخرین خبر

روایتی متفاوت از زندگی یک روحانی در «اهل میانه»

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از روابط‌عمومی شبکه مستند، تهیه‌کننده «اهل میانه» درباره این فیلم که از شبکه مستند پخش می شود توضیح داد: این مجموعه که به سفارش شبکه مستند تولید شده است، به زندگی، شخصیت، تألیفات و البته خدمات اجتماعی آیت‌الله احمدی میانجی پرداخته است.

جواد یقموری ادامه داد: فیلم‌برداری این مستند در شهرهای میانه، اردبیل، ارومیه، قم و تهران انجام شده و تلاش کردیم به فراز و فرودهای زندگی یکی از شخصیت‌های اثرگذار انقلاب بپردازیم، چهره ای که چندان به او و خدماتش پرداخته نشده است.

یقموری با بیان اینکه «اهل میانه» با تمرکز بر جنبه‌های اخلاقی آیت‌الله تولید شده است، افزود: آیت‌الله میانجی، یکی از استادان نامدار اخلاق هستند که باوجود کسب فیض در محضر عالمانی چون آیت‌الله بروجردی و علّامه طباطبایی و نگارش کتاب‌های بسیار، همچنین برخورداری از جایگاه والا در فقه شیعه در زندگی سلوکی فروتنانه داشتند و در مسیر بندگی حق گام برمی‌داشت. او اهل میانه‌روی بود و باید او را به‌ عنوان یک روحانیِ معیار معرفی کرد.

جلال یقموری کارگردانی مستند «اهل میانه» را برعهده داشته و از دیگر عوامل آن می توان به تهیه و تدوین جواد یقموری، تصویربردار: محمدجواد نظری، صدابردار: حسین یقموری، طراح لوگو و پوستر: محمد صادق نوری، پژوهش: حجت‌الاسلام عبدالرحیم اباذری، اصلاح رنگ: امین محقق و اصلاح صدا: محمد جواد نظری اشاره کرد.

«اهل میانه» از امشب یکشنبه ۲۴ دی یکشنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می‌شود و تکرارش روز بعد ساعت ۹ است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “روایتی متفاوت از زندگی یک روحانی در «اهل میانه»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید