آخرین خبر

اهدای همه نقاشی‌های پشت شیشه «نقش ماندگار» به یک موزه

به گزارشد آوای ایرزانیان  به نقل از روابط‌عمومی فرهنگسرای اخلاق، در نمایشگاه گروهی نقاشی پشت شیشه «نقش ماندگار» که به مدت یک هفته در نگارخانه کلک خیال دایر بود ۳۱ اثر نقاشی پشت شیشه از نقاشان هنرمند انجمن نقاشان پشت شیشه ایران و اعضای کانون وصف خیال به نمایش گذاشته شده بود.

آثار به نمایش در آمده در نقش ماندگار با تکنیک‌های مختلف و موضوعات گوناگون خلق شده است، این نمایشگاه با هدف ارتباط بیشتر میان اعضای گروه نقاشان پشت شیشه ایران و موزه های کشور برپا شده است تا هنرمندان نسل امروز ضمن احیای این هنر و پویایی موزه ها و نگارخانه ها در سطحی وسیع از کشور معرفی شوند.

در مراسم اختتامیه که با حضور محمد عزیزالدین رییس موزه امیر شهرستان سمنان و منوچهر لطفی رییس انجمن مجموعه‌داران ایران برگزار می‌شود کلیه آثار به موزه امیر شهرستان سمنان اهدا می شود.

همچنین در حاشیه اختتامیه نمایشگاه نقش ماندگار کارگاه عملی در رابطه با نقاشی خط پشت شیشه توسط زهرا مرادخانی برگزار می‌شود.

اختتامیه نمایشگاه نقش ماندگار روز جمعه ۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۲ در نگارخانه کلک خیال واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب پارک گلزار، ساختمان ۲۴ طبقه دوم برگزار می‌شود.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اهدای همه نقاشی‌های پشت شیشه «نقش ماندگار» به یک موزه”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید