آخرین خبر

گزارش کاملی از کنسرت علیزاده در شب آرزوها؛ قايق سفيد آرزوهاي محمد عليزاده در شب بهاری تهران به ساحل نشست

محمد علیزاده در شب آرزوها به بزرگترین آرزویش که اجرای موسیقی با تفکر خودش در بین مردم بود ، رسیده و قایق آرزوهایش را به ساحل نشسته قلمداد کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آوای ایرانیان، شب گذشته چهارم اردیبهشت ماه سالن میلاد نمایشگاه بین المللی درنمای ۳۶۰ درجه شاهد برگزاری کنسرت محمد علیزاده خواننده ی پاپ موسیقی کشورمان بود. پیش از شروع مراسم مردم هم نوا با پخش کلیپ های ابتدایی سالن را به وجد آورده بودند. سپس گروه موسیقی بر روی استیجی که در دوطرف ان دو قایق با بالن هایی به شکل بادبادک های سفید طراحی شده بودند ، قدم گذاشتند و شروع به نواختن موسیقی کردند.
بعد از پخش یک موسیقی محمد علیزاده با شروع قطعه ی خیلی برام عزیزه خاطرت بر روی سن آمد و با تشویق های حضار روبرو شد و این قطعه را با همراهی حضار اجرا کرد بعد از اتمام این قطعه محمد علیزاده رو به حضار گفت : سلام شبتون بخیر خیلی خوش آمدید ، با نام و یاد خدای بزرگم خدایی که تمام آواها ، ملودی ها و سوژه های ترانه هام را از او دارم، او تمام این آهنگ ها را در قلبم می فرستد تا با دوستانم انها را بنویسم .

کنسرت محمد علیزاده (1)

وی ادامه داد: امیدوارم با موزیک پاپ یک شب به یاد ماندنی داشته باشم از فید بک های خوب در کنسرت هایم، آهنگ های جدیدم را می خوانم به دلیل انرژی هایی که شما مردم به من می دهید.
علیزاده تصریح کرد: خوشحالم که آخرین کنسرت سال٩٣ را با عاشقانه های خودم به پایان بردم امشب خیلی شب خوبی خواهید داشت ، شک نکنید! و بعد قطعه ی هواتو کردم را اجرا کرد که با استقبال زیادی روبرو شد وسالن منفجر شد. بعد از پایان این ترانه علیزاده گفت : امیدوارم کسانی که دوستشان دارید ، کنارتان باشند و بعد از حضار خواست تا به افتخارافراد دوست داشتنی زندگیشان دست بزنند و سپس افزود: من همیشه به افتخارافرادی که دوستشان دارم کف زدم که در این لحظه صدای تشویق مردم در سالن پر شد و شور و حال دیگری در این شب ایجاد کرد بعد از آن قطعه ی تورو میخواستم هیجان بیشتری به حضار منتقل کرد بعد از اجرای این قطعه علیزاده مهمان ویژه ی خود را اینگونه معرفی کرد : امشب یک مهمان خیلی ویژه دارم کسی که از اول با هم شروع کردیم و وقتی من بر روی استیج هستم ، حالش خیلی خوب است ، اهنگساز درجه یک ایران میلاد ترابی
علیزاده در تکمیل صحبتهایش اضافه کرد : من از میلاد خواستم تا در کنسرتم حضور پیدا کند ترانه ی سوپرایز هم با هم آوایی حضار اجرا شد.
علیزاده ادامه داد : کنسرتمان از هم اکنون شروع میشود این چند قطعه آغازین همه دست گرمی بود. بعد قطعه فکرشم نکن را اجرا کرد و گفت : یک مهمان ویژه و ترانه سرای خوب دارم که آلبوم قبلی ام ( دلت با منه) از ترانه های خود او بود دوست خوبم ترانه سرای بزرگ در ایران سید محمد کاظمی را معرفی می کنم که با این جمله دوباره سالن از صدای پی در پی تشویق حضار وعلاقه مندان به موسیقی پر شد.

کنسرت محمد علیزاده (6)

علیزاده افزود: شب گذشته یعنی زمانی که متوجه شدم ٣و۴ اردیبهشت در تهران کنسرت دارم یک شب استثنایی برای من بود ، خوشحالم در شب لیله الرغایب ، شبی که هرساله خواسته های زیادی دارم و در گذشته در چنین شبی ارزوهایی داشتم که یکی از آرزوها را شب گذشته دیدم و آن هم اجرای موسیقی با تفکر خودم در کنار مردم بود، مردمی که در کنار افرادی که دوستشان دارند موسیقی من را گوش کنند موسیقی که من و میلاد ترابی باهم ساختیم و من آن ترانه ها را از زبان تک تک شماها می شنوم.
وی افزود: یک قطعه و آهنگ را به افتخار خدایی که خیلی از آرزوها را برآورده می کند، بعد ترانه حس آرامش را با حال و هوای خاصی در وصف خدای خود اجرا کرد ودر حین اجرا صورتش را رو به بالا دوخته و با دست به اسمان اشاره می کرد . برگرد ترانه بعدی بود که در این شب اجرا شد و بعد علیزاده عنوان کرد : زندگی من در استیج با زندگی شخصی ام تفاوتی ندارد و تنها تفاوتش این است که من بر روی استیج با کت و شلوار هستم البته این مدل لباس را به خاطر اینکه کمی تپل شدم می پوشم ، باید لاغر کنم تا لباس هایی که شما دوست دارید را به تن کنم.
علیزاده گفت: امیدوارم سقف زندگیتان ستاره باران باشد و تاکید کرد که زندگی فقط عشق است وبعد سقف سالن با نورهای سفید وابی رنگ ستاره باران شد و تمامی حضار هم نور موبایل های خود را روشن کرده و بالا آوردند و ترانه ستاره باران با این توصیف ،اجرا شد.

کنسرت محمد علیزاده (2)

سپس ترانه بی حوصله و غم دنیاس نیز در این شب اجرا شد. علیزاده با این عنوان قطعه ی بعدی تحت عنوان دلت با منه را معرفی کرد: من و ایمان با عشق این آهنگ رو ساختیم و خوشحالم که مردم این آهنگ را در کنسرتهایم می خوانند .بعد به ترتیب ترانه های دل بی تو غم زده ، خیلی خوشحالم ، جز تو ، اشتباه را نیز در میان شور و تشویق و هم خوانی حضار با ترانه هایش اجرا کرد و در فاصله میان اجرای ترانه هایش از وزارت فرنگ و ارشاد اسلامی خصوصا علی جنتی وزیرارشاد ، مرادخانی ، مدیر دفتر کل موسیقی و تمام دوستانش تشکر و قدر دانی کرد.

کنسرت محمد علیزاده (20)

پیش از اجرای ترانه پایانی این هنرمند خاطر نشان کرد: تلاش من و تیمم این بود تا شبی خاطره انگیز برایتان رغم بزنیم ، امیدوارم در کنار آنهایی که دوستشان دارید پایدار بمانید و سپس با اجرای دوباره ترانه خیلی برام عزیزه خاطرت این کنسرت را خاتمه داد .
عظیم روحانی ، محمد شعبانی ، علی شهبازی ، علی پور نگهبان ، بهمن میرزازاده ، ایمان ذاکری ، اشکان موسوی ،سعید عباسی ، اشکان صدیق اذر ، امیر حسین اویسی از اعضای ارکستر این کنسرت بودند.
محمد علیزاده از صدرالدین حسین خانی تهیه کننده کنسرت تشکر کرد.
نکته پایانی این کنسرت این بود که حضار علاقه مند به گرفتن عکس با افراد این کنسرت و همچنین خواننده محبوبشان ، با ارایه کارتی از سوی اجرا کنندگان مراسم به هر خانواده و تکمیل و پر کردن آن مانند نوشتن ادرس ایمیل ،عکس هابرای انها فرستاده می شد، این روش اولین بار بود که در این شب و توسط شرکت ایران گام اتفاق می افتاد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

یک دیدگاه در “گزارش کاملی از کنسرت علیزاده در شب آرزوها؛ قایق سفید آرزوهای محمد علیزاده در شب بهاری تهران به ساحل نشست”

  1. Faezeh گفت:

    خیلی عالی بود کاملا از عکسا مشخصه
    محمد علیزاده بهترینه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید