آخرین خبر

جزییات برگزاری چهارمین نمایشگاه «سازخانه» اعلام شد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی خانه موسیقی، خانه هنرمندان ایران از روز ۲۲ دی ۱۴۰۲ میزبان علاقه‌مندان موسیقی ایرانی با برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه «سازخانه» خواهد بود.

در این نمایشگاه که به همت خانه موسیقی ایران و کانون سازندگان ساز این مجموعه صنفی از روز ۲۲ تا ۲۹ دی برگزار خواهد شد، سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی در بخش‌های مختلف پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد. این در حالی است که نمایشگاه در چهارمین دوره میزبان جلسات و نشست‌های تخصصی است که جزییات آن به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

بر اساس این گزارش گام اول شرکت در این نمایشگاه ثبت‌نام و پر کردن فرم مرتبط با ثبت‌نام است. ضمن اینکه به دلیل محدودیت الویت حضور در این نمایشگاه با افرادی است که زودتر مراحل ثبت‌نام را طی کرده و فرم ثبت‌نام را ارسال کرده باشند. بعد از ثبت‌نام اولیه با تمامی افرادی که تمایل به حضور در نمایشگاه دارند، قرارداد رسمی بسته شده و حضورشان در نمایشگاه قطعی است.

علاقمندان متقاضی حضور در نمایشگاه تا ۱۵ آذر سال جاری فرصت دارند تا نسبت به تکمیل فرم حضور در این نمایشگاه اقدام کرده و مراحل ثبت‌نام برای شرکت در این نمایشگاه را سپری کنند.

علاقمندان و سازسازان محترم برای ثبت نام در این نمایشگاه می‌توانند به صورت حضوری به خانه موسیقی ایران مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین برای شرکت در این نمایشگاه فرم حضور ارسال کنند.

سومین دوره نمایشگاه سازخانه در شاخه‌های سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی نهم تا ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ با نمایش آثار بیش از ۶۰ هنرمند سازنده ساز در گالری‌های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان خانه هنرمندان و نشست‌های پژوهشی تخصصی با استقبال علاقه‌مندان برگزار شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جزییات برگزاری چهارمین نمایشگاه «سازخانه» اعلام شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید