آخرین خبر

5 خواننده لس آنجلسی تلاش خود را کردند تا کنسرتم درآمریکا دیده نشود/ فکر میکردم مرتضی پاشایی خودش را به مریضی زده تا جلب توجه کند

آوای ایرانیان: بنیامین بهادری خواننده پاپ کشور که حالا بعد از سه ماه کنسرت در لس آنجلس به کشور برگشته از خاطرات و اتفاقاتی که در طول این سفر سخت برایش پیش آمد گفت وتا بازگویی خاطرات مشترکش با مرتضی پاشایی و نوع ارتباطش با این خواننده جوان که سال گذشته بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

به گزارش آوای ایرانیان، بنیامین بهادری با بیان اینکه در طول سه ماهی که در لس آنجلس کنسرت داشته دوستان لس آنجلسی تمام سعی خود را کردند تا حضور یک خواننده ای که از ایران آمده دیده نشود گفت: پنج خواننده لس آنجلسی در نزدیک ترین سالن به محل برگزاری کنسرت من با قیمت نصف بلیط کنسرت من برنامه می گذاشتند اما این لطف خدا و محبت مردم بود که سالن پر می شد و ما از این موضوع لطمه نخوردیم البته دوستانی که در سال ۲۰۱۰ مخالف ما بودند در حال حاضر میایند در سالن می نشینند ان شاالله تحریم کنندگان فعلی هم در سالهای آینده بیایند در کنسرت حضور پیدا کنند.

این خواننده پاپ در مورد بیماری مرتضی پاشایی گفت : من از جمله کسانی بودم که فکر می کردم مرتضی خودش را به مریضی زده تا بتواند جلب توجه کند البته جو و شرایط حاکم موجب شد ذهن من به این سمت برود البته امیدوارم خداوند و مرتضی مرا بابت این قضاوت بد ببخشند.

وی گفت من در ویدیو کلیپ هفته عشق از موزیک مرتضی استفاده کردم، زیرا به کار او ایمان داشتم و می دانستم به شهرت می رسد البته باید در مورد بحث بیماری باید این موضوع را هم اضافه کنم من بسیاری از دوستان نزدیک مرتضی نمی خواستیم باور کنیم او در چه شرایطی است.

بنیامین بهادری در ادامه گفت: من پنج شب آخر که مرتضی سخت در گیر بیماری بود حدود ساعت سه نصف شب به ملاقاتش می رفتم زمانی که نه دوربینی بود و نه خبرنگاری فقط اقوام ودوستان درجه یک کنارش بود در ان زمان برایش کتاب میخوندم و کارهایی می کردم که می دانستم دوست دارد ، دو سه روز اخر مشخص بود که مرتضی دیگر برای اینجا نیست و ماندنی نیست ، تاریخ موسیقی پاپ ایران مرد ترین آدمی بود که من دیدم پسر مودب و منظم و حرفه ای که بلد بود به چه کسی احترام بگزارد.

وی در مورد کیفیت کار پاشایی گفت: مطمئن باشید اگر او کارش را بلد نبود من سراغش نمی رفتم آهنگش را در آغاز ویدیو کلیپی که خیلی برایش زحمت کشیده بودم نمی گذاشتم او حرفه ای بود هم شخصیت دوست داشتی داشت هم کارش را به شکل صحیح بلد بود.

بنیامین در مورد آهنگی که در مراسم تشعیع مرتضی اجرا کرد گفت: برای مراسم تشعیع در تالار وحدت در دفتر یکی از دوستان که نزدیک انجا بود حضور داشتیم شاید سه دقیقه مانده بود به شروع مراسم و اهنگ های مختلفی در ذهنم بود یک زمان یاد شعر یک مردد بود فرهاد افتادم و آن را خواندم.

منبع: خبرایرانی

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “۵ خواننده لس آنجلسی تلاش خود را کردند تا کنسرتم درآمریکا دیده نشود/ فکر میکردم مرتضی پاشایی خودش را به مریضی زده تا جلب توجه کند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید