آخرین خبر

تمامی بلیت‌های اجرای کیهان کلهر در تهران فروش رفت

آوای ایرانیان: تمامی بلیت‌های اجراهای کیهان کلهر و گروه «راح روح» که طی پنج شب در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت، به فروش رسید.

به گزارش آوای ایرانیان، نوید افقه (تنبک)، علی بهرامی فرد (سنتور) و هادی آذرپیرا (تار) نوای کمانچه کلهر را در این اجراها همراهی خواهند کرد. این اجرا هرشب ساعت ٢١:٣٠ روی صحنه خواهد رفت. بهای بلیت‌های این اجرای از ۴۵ تا ٩۵ هزارتومان تعیین شده است.

این کمانچه نواز که پس از چند سال در ایران روی صحنه می رود، عنوان «پردگیان باغ سکوت» را برای اجرایش انتخاب کرده است.

کیهان کلهر در سال ۱۳۴۲ در خانواده‌ای کرمانشاهی و موسیقی‌دوست در تهران چشم به جهان گشود. او موسیقی را از پنج سالگی به‌صورت آزاد شروع کرد. دوازده ساله بود که به‌صورت حرفه‌ای به موسیقی پرداخت و در ۱۳سالگی با ارکستر رادیو و تلویزیون کرمانشاه شروع به همکاری کرد. کلهر مدتی کوتاه با گروه «شیدا» در مرکز هنری «چاووش» همکار بود. در ۱۷سالگی مقیم ایتالیا شد و سپس به نیت ادامه‌ی تحصیل راهی کانادا شد و در رشته‌ی آهنگسازی از دانشگاه کارلتون اتاوا فارغ‌التحصیل شد.

همکاری او با هنرمندان و گروه‌هایی از جمله «شجاعت حسین‌خان» کوارتت کرونوس (Kronos Quartet)، جاده ابریشم، یویوما و ارکستر فیلارمونیک نیویورک، او را به هنرمندی جهانی تبدیل کرد و شنوندگان زیادی نیز از میان غیرایرانی‌ها دارد. کیهان کلهر و اردال ارزنجان در سال ۱۳۸۹ در تالار وحدت اجرای مشترکی داشتند که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد.

بر اساس این گزارش، تمامی بلیت‌های اجرای روزهای ٣، ۴ ،١٠، ١١ و ١٢ خردادماه کیهان کلهر و گروه راح روح طی مدتی کوتاه به فروش رسیده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تمامی بلیت‌های اجرای کیهان کلهر در تهران فروش رفت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید