آخرین خبر

آغاز اکران آنلاین «کت چرمی»/ وضعیت اورژانسی شد

فیلم‌های کوتاه «تریپلکس» و «آنجلّو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی کیان‌ارثی از امروز سه‌شنبه ۵ دی‌ به صورت یک بسته آنلاین اکران می‌شود.

علی کیان‌ارثی که به عنوان مدیر صدابرداری در عرصه سینما شناخته می‌شود، همکاری با کارگردانان نام آشنایی را طی ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای در کارنامه کاری خود دارد.

«تریپلکس» تاکنون منتخب جشنواره‌های متعدد ژانر وحشت در کشورهای آمریکا، روسیه، بلژیک، هند، کرواسی، فرانسه، بولیوی، چین، برزیل، یونان، ایتالیا و… شده، همچنین جوایزی را به عنوان بهترین فیلم ترسناک از آن خود کرده و در رشته‌های کارگردانی، فیلمنامه، بازیگری و فیلمبرداری کاندیدای دریافت جایزه بوده است.

«آنجلّو» نیز که به تازگی پخش بین‌الملل خود را آغاز کرده، ژانویه ۲۰۲۴ در بیست و دومین جشنواره فیلم داکا رقابت می‌کند.

این فیلم‌ها در ۲ ژانر متفاوت وحشت و کمدی فانتری، از تولیدات مستقل گروه فیلمسازی بحرفیلم به مدیریت مریم بحرالعلومی شمرده می‌شود.

غزال نظر، سیداحمد حسینی، یاسمن ترابی و مینو آذرمگین بازیگران «تریپلکس» هستند.

یوسف تیموری، سوگل طهماسبی، سیداحمد حسینی، ندا کوهی، امیرمسعود آرزومند، رامینا حسینی و محدثه حیرت نیز در «آنجلّو» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم‌های کوتاه «تریپلکس» و «آنجلّو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی کیان‌ارثی به صورت یک بسته آنلاین در تی وال اکران می‌شود.

فیلم کوتاه «وضعیت اورژانسی»

همچنین فیلم کوتاه «وضعیت اورژانسی» ساخته مریم اسمی خانی که سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه از سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر را دارد و بهترین فیلم کوتاه سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر بوده و از آثار تحسین‌شده سینمای کوتاه در سال‌های اخیر است از ۱۰ دی ۱۴۰۲ در فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

فیلم «وضعیت اورژانسی» به طور اختصاصی از فیلم نت پخش می‌شود و پیش از این هم در پلتفرم ها و سینماها نمایش داده نشده است.

اکران آنلاین فیلم های کوتاه با این پروژه کلید زده می‌شود و بلیت این بخش برای حمایت از سینمای کوتاه ۲۵ هزار تومان تعریف شده است.

نازنین دختری ۶ ساله است که سعی می‌کند با نزدیک شدن به مامور اورژانس که برای مداوای مادرش به خانه آنها آمده پرده از رازی که آزارش می‌دهد، بردارد.

این فیلم که از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران است در مدت زمان ۱۵ دقیقه ساخته شده است.

عوامل فیلم عبارتند از کارگردان: مریم اسمی خانی، تهیه کننده: وحید حسن زاده، نویسندگان: مریم اسمی خانی، وحید حسن زاده، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، تدوین: آیدین افخمی، مدیر برنامه ریزی: چاووش هنرآموز، دستیار اول کارگردان: حمید باب الحوائجی، مدیر صدابرداری: علی عدالت دوست، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین صادقی، طراح گریم: عاطفه بغدادچی، مدیر تولید: آرش زینال خیری، عکاس: محمد مهدی پور، بازیگران: سعید چنگیزیان، نازنین رمضانی، میلاد میرزایی، الناز حسن پور، تهیه شده در انجمن سینمای جوانان ایران.

اکران «کت چرمی»

اکران آنلاین فیلم «کت چرمی» ساخته حسین میرزا محمدی از چهارشنبه ۶ دی آغاز می‌شود.

در این فیلم که به تهیه‌کنندگی کامران حجازی تولید شده، علاوه بر جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، پانته‌آ پناهی‌ها، سارا حاتمی که بعد از بازی در «زخم کاری» نخستین اثر سینمایی خود را تجربه کرد، ایفای نقش کرده و برای این بازی، سیمرغ بهترین بازیگر زن را در جشنواره سال گذشته از آن خود کرد.

«کت چرمی» اولین تجربه سینمایی حسین میرزامحمدی است و محمدحسین مهدویان در مقام مشاور در این فیلم سینمایی حضور داشته است. فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۱ به نمایش درآمد و در اکران عمومی امسال نیز جزو آثار پرفروش سینمای اجتماعی بود.

داستان «کت چرمی» درباره یک پدیده شوم اجتماعی پیرامون قاچاق دختران بی‌سرپرست است که توسط مسعود هاشمی‌نژاد نوشته شده است.

عیسی فرهمند (با بازی جواد عزتی)، بازرس سازمان بهزیستی است. او رابطه خوبی با خانواده خود، به ویژه فرزندانش ندارد، اما در کار خود متعهد است. روزی عیسی با یک تخلف سازمانی مواجه می‌شود که او را وارد مسیر ماجراجویی و پر تناقضی می‌کند. پیگیری‌ها عیسی را به یک مهمانی معروف به «کت چرمی» و تجارت قاچاق دختران بدسرپرست و بی‌سرپرست می‌رساند و….

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آغاز اکران آنلاین «کت چرمی»/ وضعیت اورژانسی شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید