آخرین خبر

عوامل مزاحم در کنسرت بانوان حضور ندارند

آوای ایرانیان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیوه نامه اجرایی کنسرت ها را ابلاغ کرد، برای اینکه کنسرت ها در آینده با کمترین مشکل اجرا شود در شیوه نامه جدید، شرح وظایف دستگاه ها و نهادهای مختلف تعریف شده است.

حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت ارشاد درباره راهکار وزارت ارشاد برای وضعیت پرتنش موسیقی و جلوگیری از لغو پیاپی کنسرت ها به موج گفت: عرصه موسیقی همیشه تنش های خودش را دارد چون نگاه واحدی بین علما و افراد دیگر به موسیقی وجود ندارد ، تفاوت سلیقه در زمینه موسیقی همیشه وجود دارد اما مهم این است که چهارچوب های شرعی رعایت شود.

نوش آبادی افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیوه نامه اجرایی کنسرت ها را برای اینکه کنسرت ها در آینده با کمترین مشکل اجرا شود ابلاغ کردند. در شیوه نامه جدید، شرح وظایف دستگاه ها و نهادهای مختلف تعریف شده است.

سخنگوی وزارت ارشاد درباره امکان برگزاری کنسرت ویژه بانوان در سال جاری با وجود شرایط غامض حاکم بر موسیقی اظهار داشت: طی سال های گذشته چند مورد کنسرت ویژه بانوان در تهران برگزار شده که شاید بی حاشیه ترین کنسرت ها، کنسرت بانوان باشد چون عوامل مزاحم در این کنسرت ها حضور ندارند. اگر در سال جاری تقاضایی برای اجرای کنسرت بانوان وجود داشته باشد و مراحل قانونی و اجرایی آن طی شود برگزاری آن مشکلی ندارد.

نوش آبادی ادامه داد: کنسرت بانوان که صرفا در انحصار بانوان است چند مورد اجرا شده، که خواننده، نوازنده و همه عوامل اجرایی خانم هستند. وقتی خانم ها برای خانم ها بخوانند منعی ندارد و چند مورد هم مجوز داده شده، صدای بانوان وقتی محل اشکال است که خانم ها برای آقایان بخوانند و خانم هایی که درموسیقی صاحب تجربه هستند چند بار کنسرت برگزار کرده اند.

نوش آبادی افزود: درکنسرت بانوان کسی اجازه بردن لوازم صوتی و تصویری به داخل سالن اجرای کنسرت ندارد چون قرار است این کنسرت ها برای خانم ها در حریمی امن برگزار شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “عوامل مزاحم در کنسرت بانوان حضور ندارند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید