آخرین خبر

احتمال حضور عمو فیتیله‎ای‌ ها در شبکه خانگی

آوای ایرانیان: تهیه کننده برنامه «فیتیله» با اشاره به اینکه گروه سازنده فیتیله سریال “دوقلوها” را برای شبکه یک مقابل دوربین می برند، گفت: شاید برنامه “فیتیله” را وارد شبکه نمایش خانگی کنیم.

محمد مسلمی تهیه کننده برنامه «دوقلوها» گفت: پس از پایان پخش برنامه جشن فرشته ها در جمعه بعد از عید سعید فطر وارد مراحل ساخت دو سریال می شویم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی ها قرار است سریال کمدی «دوقلوها» را همراه با گروه فیتیله برای شبکه یک بسازیم که شبیه به کارهای لورل و هاردی است.

تهیه کننده برنامه “فیتیله” تصریح کرد: همچنین یک طرح ترکیبی به نام «چمچارهرا که در حقیقت نوعی تئاتر درمانی محسوب می شود برای شبکه چهار ارائه داده ایم که پس از آماده سازی از این شبکه پخش می شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: از شبکه نسیم هم پیشنهادهایی مبنی بر تولید برنامه خنده کلاسیک دریافت کردیم که شبیه به کارهای کمدی کلاسیک است.

مسلمی در پاسخ به اینکه آیا برای ساخت سری جدید برنامه پرمخاطب فیتیله در شبکه دو با شما صحبتی شده یا خیر؟ اظهار کرد: از سوی شبکه دو هنوز پیشنهادی برای ساخت برنامه فیتیله ارائه نشده واگر در ادامه هم پیشنهادی داده نشود، با شبکه های دیگر برای ساخت سری جدید این برنامه همفکری می کنیم.

این بازیگر برنامه کودک همچنین یادآور شد: اگر با شبکه های دیگر هم درباره ساخت مجموعه برنامه فیتیله به نتیجه نرسیم شاید این برنامه را وارد شبکه سینمای خانگی کنیم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه برای ساخت برنامه اش به هیچ عنوان به شبکه کودک فکر نمی کند، گفت: شبکه کودک شبکه ای ضعیف است و فکر می کنم برای تقویت خود به سیاست های قوی تری نیاز دارد و از این جهت فیتیله در این شبکه تولید نمی شود.

این عموی فیتیله ای خاطرنشان کرد: متاسفانه اختلاف سلیقه مدیران باعث شده هیچ صحبتی درباره ساخته شدن یا نشدن برنامه فیتیله صورت نگیرد. امیدوارم با تغییر مدیریت شاهد ایجاد فضای بهتری برای ارائه برنامه کودک تلویزیونی باشیم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “احتمال حضور عمو فیتیله‎ای‌ ها در شبکه خانگی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید