آخرین خبر

هفت سریال خوشمزه

به گزارش آوای ایرانیان سریال‌های «باربیکیو آمریکایی»، «شکل پاستا»، «میز سرآشپز: پیتزا»، «غذای خیابانی آسیا»، «۲۴ ساعته به جهنم و بازگشت»، «گردون رمزی: کشف نشده» و «سرآشپز مرحله بعدی، گردون» عناوین هفت سریال و مستند سریالی هستند که با مضمون آشپزی در پلتفرم فیلم‌نت به صورت دوبله و زیرنویس اختصاصی منتشر شده اند.

این هفت سریال جزو پربیننده ترین و محبوب ترین سریال‌های سال‌های اخیر با مضمون آشپزی در کشورهای مختلف هستند. از ویژگی‌ این سریال‌ها آشنایی مخاطبان با فرهنگ غذایی ملل مختلف و نحوه طبخ آنها به زبان ساده است.

سریال«باربیکیو آمریکایی» از محصولات کمپانی نتفلیکس و درباره مسابقه هایی است که در آمریکا برگزار می‌شود. در این مسابقه بهترین کباب‌پزان و آشپزان آمریکا دور هم جمع شده اند و برای عنوان بهترین کباب‌‌پز آمریکا مبارزه می کنند.

سریال «شکل پاستا» به بررسی فرهنگ و تاریخ نهفته در اشکال مختلف و منحصر به فرد انواع پاستا می پردازد که در آن سرآشپز  وان ایتالیایی، ایوان فانکه معروف به «دانشجوی ابدی پاستاهای دست‌ساز» سراسر ایتالیا را جستجو می کند تا بهترین استادهای تهیه پاستا در ایتالیا را پیدا کند.

سریال«میز سرآشپز: پیتزا» درباره سرآشپزهایی از سراسر دنیاست که یک غذای معمولی مانند پیتزا را با طعم‌های خاص و برش‌های هنری به نمایش می گذارند.

سریال «غذای خیابانی آسیا»، به بررسی برخی از غذاهای متنوع و غنی در برخی کشورهای آسیایی از قبیل تایلند، تایوان، اندونزی، کره و هندوستان می پردازد.

سریال «۲۴ ساعته به جهنم و بازگشت» درباره سرآشپز جهانی گردون رمزی است. او در آشپزخانه سیار و مرکز فرماندهی پیشرفته خود به رستوران‌های مشکل‌دار در سراسر کشور می رود و سعی می کند آنها را نجات بدهد. گردون رمزی تمام این کارها را در عرض ۲۴ ساعت انجام می دهد.

سریال «گردون رمزی: کشف نشده»، ماجراجویی گردون رمزی در مورد الهامات آشپزی، ماجراهای حماسی و تجربیات فرهنگی که هرگز فراموش نخواهد کرد. او به برخی از باورنکردنی ترین و دورافتاده‌ترین مکان‌های تاریخی روی زمین سفر می کند.

سریال «سرآشپز مرحله بعدی، گردون»، مسابقه ای است که شرکت‌کنندگان آن در سه مرحله با یکدیگر رقابت می کنند. به عقیده گردون رمزی، آشپز خوب کسی نیست که در شرایط خوب و بهترین مواد بتواند آشپزی کند، بلکه بهترین آشپز کسی است که بتواند با هر مواد اولیه ای و در بدترین شرایط هم آشپزی کند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “هفت سریال خوشمزه”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید