آخرین خبر

نوه داود رشیدی چگونه از مرگ پدربزرگش با خبر شد؟

رئیس سازمان سینمایی امروز صبح به خانه داود رشیدی رفت و با خانواده این بازیگر فقید تلویزیون و سینما دیدار و گفت و گو داشت، در جریان این دیدار سینا بانکی (فرزند لیلی و نوه داود رشیدی) نیز حضور داشت و به بیان خاطره دردناکی از درگذشت پدر بزرگش پرداخت.

 حجت الله ایوبی در حالی امروز به همراه دبیر جشنواره فیلم فجر به خانه برخی هنرمندان از جمله زنده یاد رشیدی رفت که کیومرث پوراحمد هم که هم‌زمان با درگذشت رشیدی به دلیل فوت یکی از اقوام نزدیکش نتوانسته بود در مراسم‌ها حضور پیدا کند به دیدن احترام برومند و لیلی رشیدی همسر و فرزند داوود رشیدی آمده بود.

پوراحمد که به سختی متاثر شده بود عصر روز جمعه شاهد جای خالی دوستش بود؛ دوستی که به گفته او دیگر جای خالی‌اش نه تنها در سینما و تئاتر که در زندگی هم پُر نمی‌شود.

در این دیدار سینا بانکی (فرزند لیلی و نوه داوود رشیدی) نیز با بیان خاطره دردناکی از درگذشت پدر بزرگش گفت: روز جمعه مادر و مادر بزرگم به سختی این خبر را از من پنهان کردند اما در مدت کوتاهی تمام اینستاگرام از عکس‌های پدربزرگم پُر شد و فهمیدم چه اتفاقی افتاده است و بسیار سخت بود.

این پسر نوجوان ۱۷ ساله ادامه داد: رابطه من و پدر بزرگم فقط رابطه نوه و پدربزرگ نبود بلکه ما با یکدیگر رابطه عمیق دوستانه هم داشتیم.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نوه داود رشیدی چگونه از مرگ پدربزرگش با خبر شد؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید