آخرین خبر

«مجوز» در خانه نمایش دا/ نقش‌های بازیگران را شما تعیین می‌کنید

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «مجوز» به نویسندگی لوئیجی پیراندللو با ترجمه، طراحی و کارگردانی محمد شبدار و حمایت خانه نمایش دا از ۱۵ آذر ماه ساعت ۱۸:۴۵ در سالن اصلی این تماشاخانه روی صحنه می‌رود.

در توضیحات این نمایش آمده است: در ابتدای نمایش مخاطبان حاضر در سالن در یک رای‌گیری بین ۲ بازیگر قضاوت می‌کنند که کدام یک کدام نقش را بازی کنند. نقش قاضی یا شاکی پرونده‌ای که شهر را تحت تاثیر قرار داده است …

راضیه بهرامی، مهبد فیضی، امید اکبرزاده، حسین بهزاد، علی روزگار، الهام غلامی، زهرا پاشاپور، صدرا عیسی پور و فاطمه حسین آبادی در این اثر به عنوان بازیگر به ایفای نقش می‌پردازند.

مهبد فیضی به عنوان کارئوگرافر، امیرحسین پوراسماعیلی آهنگساز، سالار رئیسیان مربی بدن و راضیه بهرامی طراح لباس تیم طراحان این کار را تشکیل داده‌اند.

همچنین میلاد کاردان با طراحی پوستر، نازنین مقدم با نقاشی تابلوهای صحنه و الهام غلامی با ترسیم کاریکاتورهای تبلیغات فضای مجازی به تکمیل هویت بصری اثر کمک کرده‌اند.

محمدسجاد رشیدی دستیار کارگردان و مدیرتولید این کار است، نرگس صدیقیان نیز دیگر دستیار کارگردان و منشی صحنه نمایش است.

از دیگر عوامل می‌توان به بهناز شهسوار به عنوان روابط عمومی و علیرضا صفایی عکاس اثر اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه خانه نمایش دا به آدرس خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول مراجعه کنند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«مجوز» در خانه نمایش دا/ نقش‌های بازیگران را شما تعیین می‌کنید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید