آخرین خبر

علی نصیریان بر بالین جمشید مشایخی + عکس

آوای ایرانیان: علی نصیریان، با حضور در بیمارستان، از جمشید مشایخی که از ۱۳ تیر دوباره بستری شده است، عیادت کرد. این بازیگر پیشکسوت چندی است که از مشکلات کلیوی و گوارشی رنج می‌برد.

علی نصیریان بر بالین جمشید مشایخی در بیمارستان
به گزارش آوای ایرانیان، جمشید مشایخی که هشتم تیر بعد از چند روز بستری از بیمارستان مرخص شده بود، به دلیل ضعف و مشکلات گوارشی، اواخر هفته پیش دوباره در بیمارستان بستری شد و امروز علی نصیریان به عیادتش رفت.
این هنرمند پیشکسوت که به دلیل مشکلات کلیوی از ۲۸ خرداد در بیمارستان بستری شده بود و تحت درمان قرار گرفته بود، بعد از گذشت ۱۱ روز از بیمارستان مرخص شد.
با این حال به گفته پسر این هنرمند، قرار بود که چند روز بعدش برای چکاپ به پزشک مراجعه کند که به دلیل ایجاد ضعف و مشکلات گوارشی، اواخر هفته پیش دوباره به بیمارستان مراجعه کرد.
سام مشایخی درباره اوضاع جسمانی پدرش بیان کرد: «چهارشنبه هفته گذشته (۱۳ تیر) به دلیل ضعف جسمانی پدر را به بیمارستان بردیم و به دلیل مشکلاتی که در معده و کارکرد دستگاه گوارش او ایجاد شده بود، تحت درمان قرارگرفتند و مشخص شد که زخم معده گرفته‌اند، او اکنون در بخش آی‌سی‌یو ایزوله بیمارستان بستری است.»
او ادامه داد: «مشکلاتی هم در روده ایشان دیده شده است که احتمال جراحی برای آن وجود دارد. پدر حدود چهار روز بود که نتوانسته بودند چیزی بخورند اما الان حال‌شان بهتر است و امکان خوردن غذاهای سبک برایشان به وجود آمده است.»
پسر جمشید مشایخی در پایان اضافه کرد که امروز (۱۹ تیر) علی نصیریان (بازیگر قدیمی و رئیس جشن خانه سینما) هم از این هنرمند عیادت کرده است.
جمشید مشایخی از سال گذشته، چندین بار به دلیل عمل جراحی در بیمارستان بستری شده و دوران نقاهت طولانی را پشت سر گذاشته است.
او از ماندگارترین چهره‌های عرصه بازیگری و متولد ۶ آذر ۱۳۱۳ در تهران است. از سال ۱۳۳۶ با نمایش «وظیفه پزشک» فعالیت بازیگری‌اش را آغاز کرد و با فیلم کوتاه «جلد مار» در سال ۴۲ مقابل دوربین رفت، دو سال بعد با فیلم «خشت و آینه» وارد سینما شد.
مشایخی تا به امروز ایفاگر نقش‌های زیادی بوده است که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم‌های «گاو»، «قیصر»، «شازده احتجاب»، «سوته‌دلان»، «خانه عنکبوت»، «کمال‌الملک»، «گل‌های داودی»، «آوار»، «پدربزرگ»، «طلسم»، «سرب»، «روز واقعه»، «خانه روی آب»، «یک بوس کوچولو»، «جرم» و «سیزده۵۹» و مجموعه‌های «هزاردستان»، «داستان‌های مولوی»، «سلطان صاحبقران»، «امام علی(ع)»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «ستایش» اشاره کرد

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “علی نصیریان بر بالین جمشید مشایخی + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید