آخرین خبر

تجمع عوامل فیلم «دشمن زن» مقابل شهرداری تهران

آوای ایرانیان: بازیگران فیلم دشمن زن در اعتراض به وضعیت اکران فیلمشان، مقابل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تجمع کردند.

تجمع بازیگران و عوامل فیلم سینمایی دشمن زن مقابل شهرداریبه گزارش آوای ایرانیان،  بازیگران و عوامل فیلم سینمایی دشمن زن – که هم اکنون در سینماهای مختلف در حال اکران است- در اعتراض به تحریم فیلمشان از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مقابل این سازمان تجمع کردند.

حسین فرحبخش اخیراً در مصاحبه ای هم به این موضوع اعتراض کرده بود و اکران نشدن فیلمش در سینماهای شهرداری را مورد نقد قرار داد.

محمدی روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در واکنش به این تجمع اعتراضی اظهار کرد: در حین تجمع ما از حسین فرحبخش دعوت کردیم که به داخل سازمان بیاید و این امر صورت گرفت و مذاکراتی انجام شد. به نظرم جنس این صحبت‌ها و اعتراض ها خوب نیست و در شأن فرهنگ و هنر هم نیست؛ اما به هرحال موارد لازم در جلسه ما مطرح شد و بعد از یک ساعت مذاکرات به پایان رسید. البته ما در جلسات پیش از این هم قول دادیم که موضوع را پیگیری و راهکار مناسبی برای آن اتخاذ کنیم ولی آقای فرحبخش عنوان کرد که زمان در حال از دست رفتن است.

گفتنی است؛ دشمن زن فیلمی به کارگردانی کریم امینی و تهیه‌کنندگی حسین فرحبخش و عبدالله علیخانی است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تجمع عوامل فیلم «دشمن زن» مقابل شهرداری تهران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید