آخرین خبر

جزئیات فصل دوم سریال «عاشقانه»

فصل دوم سریال «عاشقانه»‌ به کارگردانی منوچهر هادی در ۳۴ قسمت در شبکه نمایش خانگی تولید خواهد شد.

به تازگی موافقت اصولی ارشاد برای نگارش فصل دوم سریال «عاشقانه» صادر شده و قرار است تا چند ماه دیگر این سریال وارد مرحله پیش تولید شود.

داستان فصل دوم این سریال از ادامه ماجرایی که در قسمت آخر پخش شد، شروع می‌شود و ترجیح گروه تولید بر آن است تا از همان بازیگران فصل قبل در فصل جدید سریال استفاده کنند.

علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی از نوروز ۹۷ کار نگارش فصل جدید این سریال را آغاز کردند و این روزها نیز مرحله نگارش ادامه دارد و فصل دوم سریال در ۳۴ قسمت ساخته خواهد شد. با اتمام نگارش سریال عوامل سازنده وارد مرحله پیش تولید خواهند شد تا آن را برای زمستان ۹۷ در شبکه نمایش خانگی آماده کنند.

به گزارش فارس، فصل اول این سریال داستان چند خانواده با قصه‌ها و مشکلاتشان را نشان می‌داد که هر کاراکتر قصه و گذشته مخصوص خودش را داشت … با آمدن گیسو برازنده (مهناز افشار)، کسی که از وجود او اطلاعی نداشتند! مشکلاتی بین دو زوج جوان، سهیل (محمدرضا گلزار) و پگاه (ساره بیات) شکل می‌گیرد…

مهناز افشار، محمدرضا گلزار، حسین یاری، ساره بیات، هومن سیدی، حمیدرضا پگاه، مسعود رایگان، پانته‌آ بهرام،فرزاد فرزین، سارا رسول زاده، بهاره کیان افشار و … از بازیگران فصل قبل این سریال بودند.

فصل جدید سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری ساخته خواهد شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جزئیات فصل دوم سریال «عاشقانه»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید