آخرین خبر

محسن ابراهیم زاده کورس کنسرت ها را دوباره آغاز می کند

آوای ایرانیان: خواننده موسیقی پاپ کشورمان بعد از پایان ماه صفر کورس کنسرت های خود را در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می کند.

به گزارش آوای ایرانیان، محسن ابراهیم زاده خواننده موسیقی پاپ کشورمان که طی ماه های گذشته به شکل جالب توجهی از برگزاری کنسرت در هر تالار و شهری دریغ نمی کند، در ادامه برگزاری تور کنسرت های خود حین برگزاری کنسرت هایش در تهران، برنامه های متعددی را برای طرفداران خود تدارک دیده است.

وی که به گفته مهدی کرد مدیر برنامه هایش به دنبال اجرا در شهرهای کوچک و محروم کشورمان است پس از برگزاری کنسرتش در روز شنبه نوزدهم آبان در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، روزهای ۲۲ و ۲۳ آبان در یزد، ۲۶ آبان در خرم آباد، روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان در شهر جم، روز ۷ آذر در کرمان، روز ۸ آذر در جزیره کیش، روز ۱۰ آذر در سواد کوه، روز ۱۳ آذر در پرند، روز ۲۴ آذر در خمین، روز ۲۵ آذر در همدان و روز ۲۸ آذر در بهشهر کنسرت های خود را به مدیریت برنامه مهدی کرد برگزار می کند.

محسن ابراهیم زاده که در بحبوحه برگزاری کنسرت هایش مشغول جمع آوری آلبوم خود نیز هست به احتمال فراوان تازه ترین اثرش را تا پایان سال جاری منتشر می کند. او طی روزهای گذشته نیز قطعه «بی قرارم» را با تنظیم معین راهبر در فضای مجازی منتشر کرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “محسن ابراهیم زاده کورس کنسرت ها را دوباره آغاز می کند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید