آخرین خبر

برپایی 3 کنسرت محلی در تالار وحدت

گروه «آوای تبری»، گروه «نی بانگ» و محس میرزازاده تیر ماه سال جاری با اجرای قطعاتی در حوزه موسیقی محلی مناطق مختلف ایران، میزبان مخاطبان در تالار وحدت خواهند بود.

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، محسن میرزازاده خواننده موسیقی کرمانجی روز دوشنبه ۱۷ تیرماه تازه ترین کنسرت خود را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کند.

میرزازاده در این کنسرت که به همت موسسه فرهنگی هنری «فروغ فلق» برگزار خواهد شد، قطعاتی جدید و شاد از موسیقی خراسان را برای علاقه‌مندان این موسیقی اجرا می‌کند.

اجرای موسیقی کردی و سنتی در تالار وحدت

گروه نی بانگ به سرپرستی کاوه سپندار و خوانندگی بیژن کامکار هم ساعت ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه ۱۹ تیر ماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

کسری سپندار نوازنده عود و دیوان، همایون پشتدار نوازنده کمانچه، صائب کاکاوند نوازنده تار و دیوان، سوده اسدپور نوازنده سنتور و همخوان، داوود رحمان پور نوازنده سنتور، ماهور زمانه پور نوازنده تنبک و کوبه ای، کاوه آهنگرانی نوازنده تارباس، مهرداد مسعودی فرید: نوازنده کمانچه، مهناز کاشانی نوازنده قیچک و همخوان، رامین ملکی نوازنده دف، کاوه سپندار نوازنده نی و دیوان و نجمه تجدد همخوان در این اجرا هنرنمایی می‌کنند.

«آوای تبری» و اجرای قطعات شاد منطقه مازندران

گروه موسیقی «آوای تبری» به سرپرستی و آهنگسازی سید جلال محمدی نیز ساعت ۲۱:۳۰ روز شنبه ۲۲ تیر ماه به همت موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق کنسرتی را اجرا خواهد کرد.

در این کنسرت که به خوانندگی پرویز سیاهدشتی و زمان شکارچیان به همراه گروه دتارچی و نقاره به صحنه می رود قطعاتی شاد از موسیقی منطقه مازندران پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برپایی ۳ کنسرت محلی در تالار وحدت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید