آخرین خبر

بهروز مفید: بازیگرانی که با تلویزیون معروف شده‌اند برای ما کلاس می‌گذارند!

آوای ایرانیان: بهروز مفید با انتقاد از دستمزدهای بالای درخواستی برخی بازیگران، گفت: شاید ۷۰ درصد بازیگرانی که زمانی با حضور در تلویزیون و سریال های سیما به شهرت رسیده‌اند، امروز برای بازی در سریال‌ها هم کلاس و طاقچه بالا می‌گذارند که مثلا کار نمی‌کنیم.

به گزارش آوای ایرانیان، بهروز مفید، تهیه کننده سریال های تلویزیونی که به تازگی نیز ساخت سری جدید مجموعه اپیزودیک «محکومین» را برای پخش از شبکه یک سیما به اتمام رسانده است، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو با اعلام این خبر گفت:  آخرین روزهای تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «محکومین ۲» در هفته گذشته به سرانجام رسید و در این راستا نیز در ۳۵ قسمت برای پخش در کنداکتور مهر و آبان ماه شبکه یک سیما آماده می‌شود.

* سریال «بیگانه ای با من است» در انتظار تامین مالی

وی که قرار بود بلافاصله سریال تازه احمد امینی را نیز تهیه و به جلوی دوربین ببرد، توضیح داد: همین الان هم در مرحله پیش تولید سریال تلویزیونی «بیگانه ای با من است» قرار داریم اما هنوز از سوی تلویزیون برای این کار پرداخت مالی صورت نگرفته است و تا وضعیت مالی و بودجه سریال مشخص نشود، نمی توانیم آن را کلید بزنیم.

مفید با بیان این مطلب همچنین اشاره داشت: البته این کار، از لحاظ مالی سریالی معمولی است و نه پرخرج اما به هرحال نیاز است که تامین مالی صورت گیرد تا تصویربرداری را آغاز کنیم؛ البته تصور می کنم که آغاز تولید آن چندان طولی نکشد.

* رقم دستمزدها ما را به دردسر می اندازد

این تهیه کننده درباره ترکیب بازیگران سریال که نقش اصلی آن را یکی از بازیگران زن برعهده خواهد داشت، توضیح داد: ما با ۷۰ درصد از تیم بازیگری نیز به توافق رسیده ایم؛ به جز دو سه بازیگر اصلی که باید دید نهایتا به کدام انتخاب ها می رسیم. هرچند قصد ما استفاده از بازیگران مطرح است.

وی با این حال افزود: سعی می کنیم بازیگر قابلی را برای نقش های اصلی انتخاب کنیم که خیالمان از بابت تیم بازیگری راحت باشد. فعلا دنبال معرفی بازیگر تازه کار نیستیم. هرچند که رقم دستمزدها ما را هم به دردسر می اندازد.

* برای بازی در سریال ها کلاس می گذارند که مثلا کار نمی کنیم

مفید تأکید داشت: متاسفانه بازیگران، دستمزدهایی بالا درخواست می کنند که منطقی نیست و از عهده ما خارج است؛ دستمزدهایی که زیادی عجیب است.

این تهیه کننده اذعان داشت: حتی همین دوستان بازیگری که شاید ۷۰ درصد آنان از طریق همین تلویزیون و سریال های سیما به شهرت و معروفیت رسیده اند، جدای از دستمزد متاسفانه برای بازی در سریال ها کلاس و به قول معروف طاقچه بالا می گذارند که مثلا کار نمی کنیم.

گفتنی است؛ فیلمنامه «بیگانه‌ای با من است» که قرار است توسط احمد امینی کارگردانی شود، توسط فروغ فروهیده به نگارش درآمده که برای پخش از شبکه دوسیما تولید خواهد شد. داستان این سریال روایتگر جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است و…

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بهروز مفید: بازیگرانی که با تلویزیون معروف شده‌اند برای ما کلاس می‌گذارند!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید