آخرین خبر

ارادت جوان ایرانی به حزب الله لبنان با زبان موسیقی

ارادت جوان ایرانی به حزب الله لبنان با زبان موسیقی

خواننده آثار موسیقایی مرتبط با مضامین انقلابی در تشریح تازه ترین فعالیت‌های خود از تولید ۲ قطعه موسیقایی با موضوع مدح حضرت علی (ع) و ارادت جوانان انقلابی ایران به حزب الله لبنان خبر داد.

به گزارش آوای ایرانیان،محسن توسلی خواننده آثار موسیقایی مرتبط با مضامین انقلابی ضمن اشاره به تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود توضیح داد: طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته همزمان با دهه ولایت و فرارسیدن ایام مبارک عید سعید غدیرخم قطعه «یکی بود …» را با شعر قاسم صرافان، تنظیم احسان جوادی و خوانندگی بنده آماده شده که روز یکشنبه بیست و هفتم مرداد در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: قطعه دیگری که برای انتشار آماده شده و طی روزهای آینده در اختیارمخاطبان قرار می گیرد، قطعه ای به زبان عربی با عنوان «احببتک یا لبنان» با شعری از مرتضی حیدری آل کثیر و تنظیم امید رهبران است. این کار در ردیف کارهای ویژه من است که محتوای آن از زبان یک جوان ایرانی خطاب به مردم و حزب الله لبنان است که تلاش شده با ترسیم یک فضای دوستانه پیش روی مخاطبان قرار گیرد.

محسن توسلی از جمله خوانندگان شناخته شده ترانه‌های انقلابی است که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در عرصه تولید آثاری مرتبط با مضامین انقلابی و اجتماعی داشته است. این خواننده علاوه بر اجراهای زنده‌ای که در کشورمان داشته در برخی کشورهای اسلامی نیز اقدام به برگزاری کنسرت کرده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ارادت جوان ایرانی به حزب الله لبنان با زبان موسیقی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید