آخرین خبر

بابا لنگ‌دراز جدید در راه است

بابا لنگ‌دراز جدید در راه است

به گزارش آوای ایرانیان، معصومه رستم‌زاد از ترجمه رمان جدیدی با عنوان «سرزمین پشه‌ها» خبر داد و گفت: داستان این کتاب شبیه داستان «بابا لنگ‌دراز» است. در آنجا جودی برای پدرخوانده‌اش نامه می‌نویسد، در این کتاب، دخترک برای خاله‌اش نامه می‌نویسد و از زندگی‌اش می‌گوید.

معصومه رستم‌زاد درباره آثار جدیدش توضیح داد: درحال حاضر مشغول ترجمه کتابی از دیوید آرنولد با عنوان «سرزمین پشه‌ها» برای نوجوانان هستم که جزو فهرست پرفروش‌ها بوده است. در این کتاب هم مانند رمان «بازی‌گردان» که پیش از این ترجمه کرده بودم به یک موضوع روانشناسانه اشاره شده است.

او افزود: در این کتاب داستان دختر نوجوانی روایت می‌شود که دچار یک بیماری روانی است و این بیماری از خانواده‌اش به او ارث رسیده است. پدر و مادر این دختر از هم جدا شده‌اند و مادرش هم مبتلا به همین بیماری روانی است. وقتی دخترک متوجه می‌شود مادرش بیمار است تصمیم می‌گیرد به شهر دوری که مادرش در آنجا زندگی می‌کند برود و او را ببیند.

این مترجم همچنین بیان کرد: داستان این کتاب تا حدودی شبیه داستان «بابا لنگ‌دراز» است. در آنجا جودی برای پدرخوانده‌اش نامه می‌نویسد، در این کتاب، دخترک برای خاله‌اش نامه می‌نویسد و برای او از زندگی‌اش می‌گوید.

معصومه رستم‌زاد، از مترجمان حوزه کودک و نوجوان است که کتاب‌هایی مانند «شاهزاده‌خانم و کره‌اسب»، «تعطیلات با ابوقراضه»، «ماجراهای بزی پرستار»، «بازی‌گردان» و … را ترجمه کرده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بابا لنگ‌دراز جدید در راه است”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید