آخرین خبر

سرانجام «بی‌نام» محسن چاوشی منتشر شد

تازه ترین آلبوم محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با عنوان «بی‌نام» از روز دوشنبه دوم دی ماه در قالب نسخه دیجیتالی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

 به گزارش آوای ایرانیان، تازه‌ترین آلبوم محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با عنوان «بی‌نام» از روز دوشنبه دوم دی ماه به تهیه‌کنندگی هادی حسینی در قالب نسخه دیجیتالی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

 آلبوم «بی‌نام» که پیش‌تر قرار بود تحت عنوان «قمار باز» با صدای محسن چاوشی روانه بازار موسیقی کشور شود، با ۱۱ قطعه و اشعاری از مولانا و سعدی تهیه و تولید شده  که در این بین از اشعار برخی شاعران دیگر نیز به‌صورت ترکیبی و در تجربه ای جدید استفاده شده است.

جلد آلبوم تازه محسن چاوشی

در توضیحات تکمیلی این آلبوم که طی روزهای گذشته با حاشیه‌های متعددی روبه رو بود، آمده است: «آلبوم بی‌نام دهمین آلبوم محسن چاوشی است. این اثر با آهنگسازی و خوانندگی و تنظیم محسن چاوشی آماده انتشار شده است. انتشار آلبوم بی‌نام چندین بار به دلایل مختلف به تعویق افتاد، اما سرانجام انتظارها به سر رسید. آخرین آلبوم منتشرشده از چاوشی، آلبوم ابراهیم  بود که با استقبال خیلی خوبی مواجه شد.

مجموعه حاضر شامل یازده آهنگ باکلام است که در آن‌ها از اشعار مولانا، سعدی، فصیح‌الزمان شیرازی و وحشی بافقی بهره گرفته شده است. ضمن اینکه هیچ‌کدام از این آهنگ‌ها قبلا منتشر نشده‌اند. امید است که این هنرمند با اثر جدید خود توجه طرفدارانش را بیش از پیش جلب کند.

موسیقی این آلبوم را به صورت کامل محسن چاوشی برعهده داشته  و محمد جاسمی نیز به‌عنوان هم خوان و خواننده مهمان دراین اثر حضور دارد.»

«قند منی»، «گنجشک پریده»، «بار سلطان»، «چنگ»، «قمارباز»، «عقل و خرد»، «زاهد»، «باز آمدم»، «من ندانستم»، «قوم به حج رفته» و «راز» قطعاتی هستند که در آلبوم «بی‌نام» محسن چاوشی گنجانده شده‌اند.

محسن چاوشی پیش از این آلبوم‌های «یه شاخه نیلوفر»، «ژاکت»، «حریص»، «سنتوری»، «پرچم سفید»، «من خود آن سیزده‌ام»، «پاروی بی‌قایق» و «امیر بی‌گزند» را به صورت مستقل منتشر کرده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سرانجام «بی‌نام» محسن چاوشی منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید