آخرین خبر

«باشو، غریبه کوچک در گذر زمان…» بررسی می‌شود

هم اندیشی «باشو غریبه کوچک در گذر زمان… » با طراحی و دبیری مهبود مهرنوش در تماشاخانه «دیوار چهارم» برگزار می شود.

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی مجموعه نمایشی دیوار چهارم، هم اندیشی «باشو غریبه کوچک در گذر زمان… » با طراحی و دبیری مهبود مهرنوش توسط استادان دانشگاه و چهره های سینمایی در تماشاخانه «دیوار چهارم» برگزار می شود.

در این سمینار که روز شنبه ۱۲ ام بهمن ماه جاری، ساعت ۱۹ در تماشاخانه «دیوار چهارم» برپا می شود فیلم سینمایی «باشو غریبه کوچک» اثر بهرام بیضایی فیلمساز معاصر از جنبه های مختلف فیلمنامه، کارگردانی، بازیگری، صحنه، لباس و … توسط متخصصان و کارشناسانی همچون احمد کامیابی مسک، سهیلا نجم، مصطفی مختاباد، پیام فروتن و مسعود آب پرور مورد بررسی قرار می گیرد.

هم اندیشی «باشو، غریبه کوچک در گذر زمان …» به نوبت در دو پنل نمایش فیلم و نقد و تحلیل اجرا می شود و در پایان، زمانی به پرسش و پاسخ حاضران در نشست اختصاص خواهد یافت.

مهمانان ویژه هم اندیشی مزبور، داریوش فرهنگ، علی ژکان و واروژ کریم مسیحی هستند که طی برنامه با بیان دیدگاه ها و خاطرات همکاری با بهرام بیضایی پیرامون فیلم به ایراد سخن می پردازند.

هم اندیشی «باشو، غریبه کوچک در گذر زمان …» با دبیری علمی مهبود مهرنوش و دبیری اجرایی بهداد پنجه زاده، توسط موسسه فرهنگی هنری بهداد و مجتمع آموزشی هنری سبوره با همکاری تماشاخانه دیوار چهارم، ۱۲ بهمن برگزار می شود و ورود برای همه علاقه مندان آزاد است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«باشو، غریبه کوچک در گذر زمان…» بررسی می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید