آخرین خبر

مزایده مدال های قهرمانی به نفع بیماران کرونا در «مثل ماه»

جمعی از مدال آوران کشورمان تصمیم دارند با مزایده گذاشتن مدال هایشان در برنامه «مثل ماه»، درآمد آن را صرف کمک به نیازمندان و ساخت ورزشگاه مجهز در مناطق محروم خراسان شمالی کنند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه تلویزیونی «مثل ماه»، شب گذشته با دعوت از جوانمردانی که به رسم ایثار، هم نوع دوستی، وطن پرستی و عشق قدم به مسیر همدلی و همراهی هم وطنان خود گذاشتند، سکوهای پر افتخار و درخشان منش جوانمردی ایرانیان را به نمایش گذاشت.

خانم محمدی از شهرستان قم یکی از زنان قهرمان کشورمان است که در زمان شیوع کرونا با وجود خطرات و تبعات آن با تعداد کثیری از زنان و مردان بسیجی و جهادگر پا به عرصه کمک رسانی به خانواده های آسیب دیده از کرونا گذاشته است.

او در برنامه مثل ماه در خصوص فعالیت مؤمنانه خود گفت: آغاز کار فعالیت خیرانه آنان از پخت غذا برای سه فرزند سادات بی سرپرست که مادر آنان درگیری بیماری کرونا شده بود، آغاز شد که با استقبال مردم تصمیم به اجرای وسعت بخشی به کار خود را گرفتند و با شناسایی خانواده های آسیب دیده از کرونا که مادران آنان دچار این بیماری شده بودند، اقدام به پخت روزانه غذا برای خانواده این عزیزان کردند.

این بانوی قهرمان بیان کرد: افرادی که برای کمک به انجام این کار به ما ملحق می شدند، آن قدر زیاد بود که ما مجبور بودیم هر روز را به یک گروه اختصاص دهیم و کسانی که با جهاد مالی و معنوی خود قدم در این مسیر گذاشتند هیچ ترسی بابت این بیماری نداشتند چراکه با اعتماد و توکل بر قدرت لایتناهی خداوند و بهره گرفته از قهرمان و شهدای وطن وارد عرصه خدمت رسانی به مردم شده بودند.

حامد رشیدی از قهرمان جودو و مجید اسماعیل خانی از نمایندگان سازمان بسیج ورزشکاران مهمانان دیگر برنامه مثل ماه بودند که حاصل دسترنج قهرمانان خطه خراسان شمالی را که به پاس گرامی داشت خدمات کادر درمانی به پزشکان و پرستاران اهدا کرده بودند، در سکوی افتخار و قهرمانی برنامه مثل ماه قرار دادند.

حامد رشیدی که صاحب عناوین قهرنانی آسیا و جهان است، گفت: از ۱۳ سالگی برای حرفه ورزشی خود با وجود تمام موانع و سختی ها، تلاش های بسیاری را انجام داد تا بتواند به اهداف خود دست یابد.

وی ادامه داد: ورزشکاران کشور در تمام سختی ها و بلایا با مردم همراه و هم دل بودن و در زمان شیوع کرونا نیز به دنبال این بودند که از این تهدید به بهترین شکل برای کمک رسانی به هم وطنان خود بهره بگیرند که شناسایی نیازمندان و تهیه ارزاق غذایی گوشه ای از همراهی آنان با مردم است.

مجید اسماعیل خانی در ادامه مطرح کرد: استان  خراسان شمالی مهد پهلوان خیز است و ورزشکاران این استان در زمان بحران کرونا از هیچ کمکی به مردم و کادر درمان دریغ نکردند و با حضور در ایستگاه های تب سنجی قدمی هر چند کوچک برای کمک مومنانه برداشتند. همچنین تعدادی از قهرمانان ورزشی استان در اقدامی خودجوش تصمیم به اهدای مدال‌های ورزشی خود به کادر درمانی گرفتند تا بتوانند سهمی کوچک در قدردانی از زحمات دلسوزانه این عزیزان داشته باشند.

اسماعیل خانی ادامه داد: ورزشکاران و سازمان بسیج ورزشکاران استان تصمیم دارد که با به مزایده گذاشتن این مدال ها در برنامه مثل ماه، درآمد آن را صرف کمک به نیازمندان و ساخت ورزشگاه مجهز در مناطق محروم خراسان شمالی کند. حال با توجه به آمادگی وزارت بهداشت برای ایجاد یک اتفاق پزشکی در استان خراسان شمالی با استفاده از عایدی مزایده این مدال ها، امیدواریم که با دسترنج تلاش شبانه روزی این قهرمان شاهد عمل خیرانه و با برکتی در استان خراسان شمالی باشیم.
این مدال ها در برنامه مثل ماه به مزایده گذاشته می شود و نتیجه آن همزمان با عید سعید فطر اعلام می شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مزایده مدال های قهرمانی به نفع بیماران کرونا در «مثل ماه»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید