آخرین خبر

شرکت‌کنندگان «هوش برتر» جواب را می‌دانند؟/ شگفتانه با یک سوپرجام

به گزارش آوای ایرانیان، آریا طاهری مجری برنامه «هوش برتر» از ساخت فصل جدید این برنامه خبر داد که قرار است از شبکه نسیم پخش شود گفت: تیم طراحی بازی‌ها، بازی‌های جدیدی را برای این فصل طراحی کرده‌اند که متفاوت با بازی‌های قبلی است چون شرکت کنندگان این مسابقه خیلی باهوش هستند و خیلی زود می‌توانند راه‌حل های رسیدن به پاسخ این پرسش‌ها و بازی‌ها را پیدا کنند اما تیم طراح هم همیشه یک قدم جلوتر است و تغییراتی در مسابقه اعمال می‌کند.

وی اضافه کرد: برای شروع هر فصل از «هوش برتر» همیشه یک آزمون برگزار می‌شود که براساس تعداد افراد لازم، عده‌ای انتخاب می‌شوند. خود من هم هر بار برایم جالب است که در این آزمون شرکت کنم و خود را بیازمایم. افراد منتخب مدتی را در اتاق‌های تمرین ما سپری می‌کنند تا مدلی از بازی‌های مشابه با آنها تمرین شود.

طاهری درباره تغییرات ساختاری نیز عنوان کرد: تغییری هم در حذف و راهیابی شرکت کنندگان به مراحل مختلف بازی وجود دارد که انگیزه را برای گروه‌ها بیشتر کرده است. مسابقه «هوش برتر» برای مخاطبان و شرکت‌کنندگانش بسیار جدی است ما هم به این جدیت احترام می‌گذاریم تا عدالت به تمامی برگزار شود.

مجری «هوش برتر» با اشاره به یک شائبه درباره این مسابقه تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه بازی‌های سختی را انجام می‌دهند و یکی از سوالاتی که همیشه از من پرسیده می‌شود این است که آیا سوال‌ها در اختیار شرکت کنندگان قرار داده شده است و اصلاً چگونه امکانپذیر است که برخی بتوانند اینقدر سریع و در لحظه به این سوال‌های سخت پاسخ دهند. اما ابداً این‌طور نیست و اصلاً کسی در استودیو وجود ندارد که جواب را بداند. درواقع تنها کسی که جواب‌ها را می‌داند کامپیوتر است. چون اکثر این بازی‌ها طراحی شده و مدل آن‌ها به کامپیوتر ارائه شده و پاسخ از طرف کامپیوتر ارائه می‌شود و هیچکس جوابش را نمی‌داند. همین موضوع چالشی شده است برای مخاطبان که دائم از من درباره‌اش سوال می‌پرسند که خواستم درباره‌اش توضیح دهم.

طاهری در ادامه اظهار کرد: از آنجایی که من هم جوابش را نمی‌دانم برای خودم هم چالش است که در هر بازی و مسابقه و مرحله‌ای من هم همزمان دارم با شرکت کننده در جریان آن قرار می‌گیرم و باید اجرای برنامه را هم پیش ببرم.

این مجری در پایان به تولید و پخش یک سوپر جام برای «هوش برتر» اشاره و عنوان کرد: در انتهای این فصل از هوش برتر یک سوپر جام هم برگزار می‌شود که بگذارید شگفتانه بماند و بعد اعلام شود که چه کسانی در آن شرکت می‌کنند. این سوپرجام به جهت افرادی که در آن شرکت می‌کنند بسیار جذاب است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شرکت‌کنندگان «هوش برتر» جواب را می‌دانند؟/ شگفتانه با یک سوپرجام”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید