آخرین خبر

«غرب غم زده» مهمان عمارت سیمرغ شد/ فاش شدن رازهای مگوی خانواده

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از مدیر رسانه و تبلیغات پروژه، نمایش «غرب غم زده» به نویسندگی مارتین مک دونا و کارگردانی امیرحسین علی پور از هشتم شهریور تا یکم مهر ماه ساعت ۱۸ در عمارت سیمرغ روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «کُلمَن و وَلین ۲ برادری هستند که پس از مرگ پدرشان، با هم زندگی می‌کنند. آنها هیچ سازگاری با هم ندارند و مدام در حال بحث و درگیری هستند. درگیری‌های آنها گاهی خیلی جدی می‌شود و به تهدید با چاقو و اسلحه هم می‌رسد. پدر وِلش کشیش جوانی است که در همان دهکده زندگی می‌کند. او تلاش فراوانی می‌کند تا این ۲ برادر را به صلح و دوستی دعوت کند. اما با فاش شدن اسراری تکان‌دهنده درباره‌ آنها و سایر اهالی دهکده، کشیش چاره‌ای نمی‌بیند جز این که تصمیمی جدی بگیرد، تصمیمی که عواقب چندان خوشایندی ندارد.»

یوسف محوی، محمد امین فرج خواه، رکسانا جعفری، سها پور مهدی به ترتیب حروف الفبا بازیگران این اثر نمایشی هستند.

از دیگر عوامل این اثر عبارتند از رایکا رمضانی و عادل عزیز نژاد تهیه کنندگان، عادل عزیزنژاد دراماتورژ، علی تاجیک نوروزی دستیار کارگردان، فرول ذوالفقاری طراح صحنه، هدیه مرادی طراح لباس، امیرحسین علیپور طراح نور، حمیدرضا سرابی طراح گریم، امین فرج خواه و صحرا ذوالفقاری طراح پوستر، بروشور و گرافیک، نگار امیری مدیر رسانه و تبلیغات، علیرضا نیاکان روابط عمومی، سعیده رضائیان، فهیمه علی بیگی عکاسان، سعید حیدری ساخت تیزر، مرتضی عبدالحسینی، حسین نعیمائی و امیر حسین علیپور ساخت دکور، صحرا ذوالفقاری اتاق فرمان با تشکر از گروه تئاتر نیوز.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«غرب غم زده» مهمان عمارت سیمرغ شد/ فاش شدن رازهای مگوی خانواده”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید