آخرین خبر

همکاری شهاب حسینی و سپیده معافی در تمشک‌های وحشی

به گزارش آوای ایرانیان درام معمایی «تمشک‌های وحشی» به کارگردانی سودابه مرادیان کارگردان آثاری مانند «پولاریس» و «ماشین قیامت» در بازار جشنواره کن امسال حضور خواهد داشت. شرکت گرنددیو این فیلم را به خریدارانی در سرتاسر جهان پیش فروش خواهد کرد.

سپیده معافی بازیگر نامزد گلدن گلوب برای سریال «پرنده سیاه/ Black Bird» سرویس اپل تی‌وی و «کلاس ۰۹» شبکه اف‌اکس در کنار حسینی در این فیلم نقش دو مهاجر ایرانی را بازی می‌کنند که در سالگرد ازدواجشان به سفری جاده‌ای می‌روند در حالی که یک غریبه مرموز تعقیبشان می‌کند و گذشته، حال و آینده‌شان با هم ترکیب می‌شود. . ‎سودابه مرادیان این اثر را بر اساس نمایشنامه‌ای به نام «زبان تمشک‌های وحشی» نوشته نغمه ثمینی اقتباس کرده که قبلا با بازی صابر ابر، الهام کردا و علی شادمان در تهران به روی صحنه رفته بود.

جولی اسنایدر، مرادیان و نادیا داوری هم در نقش تهیه‌کننده این اثر حضور دارند. . ‎این فیلم بعد از پیش‌فروش در کن احتمالا در پاییز امسال فیلمبرداری این اثر آغاز خواهد شد.ریاست بخش فروش کمپانی گرنددیو تامارا ناگیهارو در بیانیه‌ای گفت:«ما مفتخریم که با شهاب حسینی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن همکاری می‌کنیم و این فیلم باپرستیژ را به خریداران عرضه می‌کنیم تا تاثیر جهانی شرکت خود را افزایش دهیم.»

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “همکاری شهاب حسینی و سپیده معافی در تمشک‌های وحشی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید