آخرین خبر

نمایش و نقد فیلم «بی‌صدا حلزون» در فرهنگسرای ارسباران

به گزارش آوای ایرانیان از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «بی‌صدا حلزون» در ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۱ خرداد در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور بهرنگ دزفولی‌زاده کارگردان، محمدرضا جهان‌پناه مدیر فیلمبرداری، الهه حسینی بازیگر، رضا دادویی و کورش جاهد کارشناسان سینما و علی رزازیان به عنوان کارشناس مجری، نقد و بررسی می‌شود.

بی صدا حلزون، عاشقانه‌ای بی‌صدا، درباره مادر کم‌شنوایی است که می‌خواهد تنها فرزندش شنوا شود. پدر که کاملاً ناشنوا است مخالف عمل کاشت حلزون اوست و می‌خواهد فرزندش مانند خودش ناشنوا باقی بماند و … هانیه توسلی، مهران احمدی، محسن کیایی، پدرام شریفی، بهنوش بختیاری، الهه حسینی و علیرضا جلالی‌تبار از بازیگران بی صدا حلزون هستند.

علاقمندان برای حضور در پانصد و هفتاد و ششمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت https://cinematicket.org/movie/detail/۵۹۴۸ مراجعه و صندلی خود را انتخاب کنند؛ امکان خرید حضوری نیز یک ساعت قبل از اکران فیلم وجود دارد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نمایش و نقد فیلم «بی‌صدا حلزون» در فرهنگسرای ارسباران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید