آخرین خبر

وضعیتی غوطه‌ور با «نفس عمیق» در استخر

به گزارش آوای ایرانیان نمایشگاه آثار حسین طادی با عنوان «نفس عمیق» از روز جمعه ۱۶ تیر در ایوان ربط افتتاح می‌شود.

مجموعه آثار اخیر حسین طادی با طراحی‌های او بر بسترهای مختلف از جمله ۲ رول کاغذی عظیم در بستر «استخر» واقع در ایوان ربط به نمایش درمی‌آید.

وی با آثار این مجموعه که تحت تأثیر فیلم «نفس عمیق» از پرویز شهبازی و نگاه به معلق ماندن و غوطه‌ور شدن نسلی در ابهام خلق شده، سعی بر سفر به ناخودآگاه و هنر بداهه دارد.

این آثار با طراحی صدا توسط مهدی بهبودی بر اساس فضای مرتبط با این نمایشگاه ارائه می‌شود.

در بخشی از توضیح درباره این نمایشگاه آمده است: «مواجهه هنرمند با پرتره‌ها و فیگورها با وجود تعدد کاراکترها هر بار تازه است. طراحی ابزاری برای رسیدن هنرمند به این جهان ناخودآگاه بوده و رویکردهای بیشتری را از اندیشه هنرمند بر اثر نمود داده است.

پدیده‌هایی که به صورت بداهه در طراحی‌های طادی حضور دارند از زنان و مردانی تشکیل شده‌اند که هرکدام به نحوی متمایز با تاکید بر یکدیگر بر روی اثر پیش می‌روند.

حسین طادی با نگاه به فیلم «نفس عمیق» ساخته‌ پرویز شهبازی نام این مجموعه را برگزیده است و فضایی از غوطه‌ور شدن و معلق ماندن انسان در وضعیتی مشابه به اعماقی از حیات را که به جایی نامعلوم ختم می‌شود، پیش روی ما می‌گذارد. در این مجموعه مسیری به ناکجا از چهره‌ها و هیبت‌ها ما را با خود همراه می‌کند و در راهی با سرانجامی نامعلوم به ما می‌رسند و گویی در نهایت با آن‌ها یکی می‌شویم.»

مجموعه آثار حسین طادی با عنوان «نفس عمیق» از روز جمعه ۱۶ تیر تا پنج‌شنبه ۲۹ تیر از ساعت ۱۷ الی ۲۱ در «استخر» به عنوان پروژه‌های آرتیبیشن واقع در ایوان ربط به آدرس تهران، خیابان شریعتی، بعد از پل رومی، کوچه رضایی، پلاک ۶ به نمایش درمی‌آید.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “وضعیتی غوطه‌ور با «نفس عمیق» در استخر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید