آخرین خبر

«عاشورا» به جای «سوران» می‌آید/حاتمی‌کیا وتکنولوژی جدید درموسی(ع)

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، محسن برمهانی معاون سیما در مراسم تجلیل از خبرنگاران با گرامیداشت روز خبرنگار و شهدای رسانه گفت: شما همکاران رسانه‌ای منعکس کننده خدمات نظام و اقداماتی هستید که در حوزه‌های مختلف صورت می‌گیرد. نگاه دقیق و بدون جهت‌گیری شما برای مخاطب اعتماد زا بوده و لازمه این کار رعایت تقوا و انصاف است.

 

وی با تاکید بر امیدآفرینی در جریان خبری ادامه داد: نقدهای دلسوزانه و منصفانه برای ما کارگشا و موجب تحرک بیشتر بوده و انتظار است توأم با طرح مطالبات، اقدامات اصلاحی و امیدوارکننده سازمان صداوسیما به مردم نیز منتقل شود. پاسخگویی نیز وظیفه بنده و همکارانم است.

 

برمهانی درباره سند تحول رسانه ملی هم توضیح داد: ما بر مبنای این سند تحول در سازمان حرکت می‌کنیم و قدم برمی‌داریم. چون این سند تحول به ما می‌گوید که به همه مردم ایران نگاه کنیم. حتماً مخاطب عام مدنظر بوده و طبیعی است وقتی ما برای عموم مردم ایران برنامه سازی می‌کنیم، باید بدانیم که در طی سال‌های گذشته در حوزه نمایشی و غیر نمایشی بخشی از دغدغه‌های آنها نادیده گرفته شده است. به هر حال ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که سلایق مختلف در آن زندگی می‌کنند، از این رو برنامه ساز و یا سریال ساز باید دغدغه‌های مردم را در اثری که می‌سازد، منعکس کند و در تولید محتوا همه جامعه را مدنظر قرار بدهد.

 

وی ادامه داد: ما در ماه‌های گذشته در کشور دچار جنگ شناختی و جنگ ترکیبی بودیم. همین باعث شد افرادی از جمله برخی چهره‌ها دچار آسیب‌هایی شده باشند. جامعه انقلابی ما و توده مردم بدانند صداوسیما اقدامی بر خلاف دغدغه‌های آنان و مصلحت کشور نمی‌کند.

 

برمهانی تصریح کرد: فردی که به کشور خیانت کرده باشد قرار نیست بر سکوی رسانه ملی قرار بگیرد.

 

وی همچنین در بخش دیگری از این مراسم درباره روند تولید سریال «حضرت موسی (ع)» هم توضیح داد: ما وقتی راجع به سریال‌های الف ویژه صحبت می‌کنیم یعنی درباره پروژه عظیم ملی حرف می‌زنیم. این سریال هم در مرحله پیش تولید است. در این پروژه روزانه چند صد نفر در کارگاه‌های پیش تولید مشغول کار هستند. آقای حاتمی کیا کارگردان با تکنولوژی جدیدی قرار است تولید این سریال را انجام دهد که طبیعی است اقتضائات خاص خود را دارد.

 

معاون سیما همچنین در این مراسم از پخش سریال «عاشورا» به جای سریال سوران خبر داد و گفت: این سریال از جمعه این هفته از شبکه یک سیما ساعت ۲۲:۱۵ به صورت هفتگی تا هفته دفاع مقدس پخش می‌شود.

 

مینی سریال ۷ قسمتی «عاشورا» روایت زندگی شهیدان مهدی و حمید باکری و یادی از حماسه سازان لشکر ۳۱ عاشورا است.

 

پیش از این نسخه‌ای سینمایی این سریال با نام «موقعیت مهدی» در جشنواره فجر آماده شد که با کسب پنج جایزه بهترین فیلم جشنواره شد.

هادی حجازی‌فر علاوه‌بر بازی در نقش شهید مهدی باکری کارگردان و ابوالفضل صفری تهیه‌کننده این اثر است. ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی و… از جمله بازیگران این مجموعه هستند

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«عاشورا» به جای «سوران» می‌آید/حاتمی‌کیا وتکنولوژی جدید درموسی(ع)”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید