آخرین خبر

اعلام برنامه اجراهای مجموعه تئاترشهر/ «پدر» می‌آید

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، در دور جدید اجراهای مجموعه تئاترشهر در هفته دوم مهر ماه ۶ نمایش در تالارهای چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش روی صحنه است.

در تالار اصلی با پایان نمایش «بک تو بلک» به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان، قرار است نمایش «پدر» نوشته فلوریان زلر و کارگردانی آروند دشت‌آرای از ۱۷ مهر ماه (هفته سوم مهرماه)، در سالن اصلی به صحنه برود.

نمایش «پدر» «تجربه‌ای دردناک اما انسانی از زوال عقل (آلزایمر) یک پدر و مشکلات ارتباطی او با دخترش پس از این بیماری است. نمایشنامه «پدر» از نمایشنامه‌های سه گانه «مادر»، «پدر» و «پسر» فلوریان زلر نویسنده فرانسوی است که اغلب نمایشنامه‌های او بر موضوع انسان امروز و مسائل او متمرکز است.

تالار چهارسو نیز میزبان نمایش «سوسمار» به نویسندگی حمید جبلی و کارگردانی رحمت امینی است. این نمایش از ۶ شهریور ماه میزبان علاقه‌مندان است. بهار مشیری، ابوذر ساعدی، فرزاد برهمن، عرفان معصومی و نوید جهانزاده به عنوان بازیگر در نمایش «سوسمار» ایفای نقش می‌کنند.

همچنین این تالار از ۴ مهر ماه، پذیرای اجرای نمایش «در انتظار گودو» ‌نوشته ساموئل بکت و بازخوانی و کارگردانی مازیار لرستانی شده است. افسر اسدی، امیرعباس توفیقی، آبتین جاوید، محمد آقامحمدی، مصطفی فرهاد مهر و مهرزاد عسکری بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

تالار قشقایی نیز از روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در سری دوم، میزبان نمایش «هیدن» به نویسندگی مشترک ریحانه رضی و کوروش شاهونه و کارگردانی کوروش شاهونه شده است. حمید رحیمی، ریحانه رضی، ‌عطا عمرانی، آیت بی‌غم، فرناز حسین‌مردی و مبینا هداوندخانی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و اجرای این نمایش تا ۱۴ مهر ماه ادامه دارد.

در تالار سایه از روز جمعه ۳ شهریور ماه ۲ نمایش «کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» به نویسندگی وکارگردانی مجید شکری و «آوینیون» به نویسندگی و کارگردانی حسن معینی به صحنه رفته‌اند.

نمایش «کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» با بازی مجید شکری، ‌ مرتضی دلداده، زهرا حسینی، سارا رضایی، مریم معصومی‌نژاد و بنیامین صیادی‌نیا نیز از ۳ شهریور ماه روی صحنه است.

نمایش دیگر تالار سایه با عنوان «آوینیون» از ۳ شهریور ماه شروع به اجرا کرده و در آن عبدالحمید گودرزی، ‌ امیر جوشقانی، ملیحه بقایی و سعید عساکره به عنوان بازیگر حضور دارند.

اجرای ۲ نمایش «آوینیون» و «کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» در تالار سایه نیز تا ۱۴ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

کارگاه نمایش از روز ۲۶ شهریور ماه میزبان نمایش «تفنگ‌های کارار» به کارگردانی بهروز سروعلیشاهی شده است. سایه کبیری، مهدی بازدار، بهروز سروعلیشاهی، مجید تیزرو، فریبا بکلو، عبدالرضا صفری دریایی و آرزو خلیلی به عنوان بازیگر در این نمایش حضور دارند که تا روز جمعه ۱۴ مهر ماه روی صحنه خواهد بود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اعلام برنامه اجراهای مجموعه تئاترشهر/ «پدر» می‌آید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید