آخرین خبر

افتتاحیه «زندگی شیرین» برگزار شد/ فیلمی از مستعدهای اصفهان

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنر و تجربه»، مراسم رونمایی و افتتاحیه فیلم سینمایی «زندگی شیرین» به نویسندگی و کارگردانی مجتبا اسپنانی و تهیه‌کنندگی مجید صدیقی شب گذشته دوشنبه ۱۵ آبان با حضور عوامل اثر و جمعی از سینماگران در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

 

مجید صدیقی تهیه‌کننده فیلم طی سخنانی گفت: امروز بسیار خوشحالیم که اکران فیلم «زندگی شیرین» را در گروه سینمایی «هنر و تجربه» در کنار شما آغاز می‌کنیم. جمعی از هنرمندان و سینماگران بااستعداد اصفهانی در این فیلم حضور دارند که من از همه آنها سپاسگزارم.

 

مجتبا اسپنانی کارگردان فیلم «زندگی شیرین» نیز ضمن تشکر از گروه سینمایی «هنر و تجربه» برای اکران این فیلم بیان کرد: تمام سازندگان و عوامل این فیلم دلسوزانه حضور داشتند و من از همه آنها تشکر می‌کنم.

 

رهبر قنبری کارگردان سینما نیز که به دعوت سازندگان اثر روی صحنه آمده بود، طی سخنان کوتاهی عنوان کرد: آثاری که در گروه سینمایی «هنر و تجربه» به نمایش در می‌آید فیلم‌هایی هستند که دارای هویت ملی- میهنی و فرهنگی هستند و برای ساخت آنها زحمات زیادی کشیده شده است.

 

وی ادامه داد: در زمانه‌ای که همه ما می‌دانیم چه فیلم‌هایی در سینما اکران می‌شود و چه فیلم‌های پرفروش می‌شود باید قدردان گروه سینمایی «هنر و تجربه» بود که فرصتی را برای نمایش فیلم‌های فرهنگی و هنری ایجاد کرده زیرا امروز تنها فرصت و محل برای اکران فیلم‌های هنری و فرهنگی گروه سینمایی «هنر و تجربه» است.

 

رضا توکلی بازیگر سینما نیز یادآور شد: من گروه سازنده و تهیه‌کننده این فیلم را خوب می‌شناسم و خاطرات خوبی را با هم ثبت کردیم.

 

فیلم سینمایی «زندگی شیرین» به نویسندگی و کارگردانی مجتبا اسپنانی و تهیه‌کنندگی مجید صدیقی از روز چهارشنبه ۱۷ آبان در سینماهای منتخب گروه سینمایی «هنر و تجربه» به نمایش در می‌آید.

 

این فیلم داستان شیرین و ۲ فرزندش است که در سال‌های دفاع مقدس در خانه خود در یکی از محله‌های اصفهان زندگی می‌کند. منصور شوهر او که به جبهه رفته، قرار است یک روز به اصفهان بیاید و برگردد. شیرین سعی دارد خانه را برای ورود او آماده کند.

 

شهره موسوی، ایمان نظیفی، شاهده خدادادی، ماهک حسینی، نازنین علینقیان، امیرعلی مرادمند، بتول شیرانی، احمد خوانساری و دلارام ترکی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

 

هم اکنون فیلم‌های گروه سینمایی «هنر و تجربه» در تهران در سینماهای چارسو، کورش، موزه سینما، نارسیس، پرده طلایی، پرندمال، فرهنگ، باغ کتاب هر روز در ۲ سانس ۱۶ و ۱۸ و در شهرستان‌ها در سینماهای هویزه، ویلاژتوریست و اطلس مشهد، سوره و ساحل اصفهان، گلستان شیراز، مهر قدس همدان، عصر جدید گرگان، ستاره باران تبریز، بهمن سنندج، مهر ارومیه، تماشاخانه پارس کرمان، آزادی کرمانشاه، بازار شهر قم و «هنر و تجربه» بابل روزهای چهارشنبه هر هفته در ۲ سانس ۱۶ و ۱۸ به صورت ثابت به نمایش در می‌آید.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “افتتاحیه «زندگی شیرین» برگزار شد/ فیلمی از مستعدهای اصفهان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید