آخرین خبر

دیپلم افتخار جشنواره آلمانی برای «رابرت»/ «سلام آنا» آماده پخش شد

به گزارش آوای ایرانیان  فیلم کوتاه «رابرت» به کارگردانی محمد حقانی از هشتمین جشنواره فیلم Cine Maniac که در باواریای آلمان برگزار شد، دیپلم افتخار دریافت کرد.

همچنین این فیلم کوتاه در ششمین جشنواره فیلم Photopolis Agrinio که از ۸ سپتامبر ۲۰۲۴ در کشور یونان برگزار می‌شود حضور دارد و به نمایش درمی‌آید.

محمود نظرعلیان و مهدی حسینی بازیگران این فیلم به نویسندگی و تهیه کنندگی محمد حقانی هستند.

عوامل فیلم «رابرت» عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: محمد حقانی، دستیار و برنامه‌ریز کارگردان: حسین دیردار، مشاور فیلمنامه: فاطمه میرعمادی، مدیر تولید: امیرصیدآبادی، جانشین تولید: علیرضا مظفری، دستیار کارگردان: مرضیه ابراهیمی، منشی صحنه: طاهره شریفی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد خالقی، طراح چهره‌پرداز: منیر صمدانی‌نیا، عکاس: عباس بغدادی، صدابردار: هادی افشار، تدوین: سیاوش کردجان، موسیقی: آرش بادپا، طراحی و ترکیب صدا: رامین ابوالصدق، اصلاح رنگ: فربد جلالی، طراح صحنه: سعید هنرمند، پوستر: روژان ایرجی، پخش بین‌المللی: سولماز اعتماد.

«سلام آنا» آماده نمایش می‌شود

همچنین، فیلم کوتاه «سلام آنا» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین سلیمانی‌فرد با قرار گرفتن در روزهای پایانی مراحل فنی و همچنین ساخت موسیقی، به زودی آماده نمایش می‌شود.

این فیلم یک درام اجتماعی با موضوع مهاجرت و سرنوشت است که با نگاهی از جنس عکاسی و شنیدن درون انسان‌هایی تکرار نشدنی، داستان خود را روایت می‌کند.

«سلام آنا» که به نوعی تقدیم به پروفسور مریم میرازاخانی شده است، به‌زودی صداگذاری و آهنگسازی خود را به پایان رسانده و پخش جهانی آن برای حضور در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی آغاز خواهد شد.

نیلوفر کوخانی، سیما علیپور، ارغوان شعبانی، محمد طاها بهادر، نیما خورشیدی بازیگران «سلام آنا» هستند. محمد رضا علیمردانی نیز به عنوان راوی با این فیلم همکاری کرده است.

سلیمانی‌فرد که سابقه عکاسی، تدوین و فیلمبرداری در سینما را دارد، پیش از این با فیلم کوتاه «ما مثل هم» در جشنواره‌های مختلف حضور داشته است.

فهرست کامل عوامل فیلم عبارتند از کارگردان، نویسنده و تهیه کننده: محمدحسین سلیمانی‌فرد، مشاور تهیه: یاسر جعفری، مجری طرح: ایمان یزدی، طراح صداگذاری و میکس: محمود خرسند، مشاور پروژه و مدیر برنامه‌ریزی: نیما خورشیدی، آهنگساز: حمیدرضا صدری، مدیر هنری و دستیار اول کارگردان: نازنین امینی، اصلاح رنگ و نور: نیکی کوخانی، مدیر تولید: مهدی عبدی‌فرد، عکاس: نیلوفر رضایی نظری، طراح صحنه و لباس: مهدی سلیمانی‌فرد، طراح گریم: مهرناز محوی و مدیر تدارکات: مسعود خانی.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دیپلم افتخار جشنواره آلمانی برای «رابرت»/ «سلام آنا» آماده پخش شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید