آخرین خبر

پایان مرداد آخرین مهلت ثبت نام آثار متقاضی در سی ‌و پنجمین «جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان»

متقاضیان حضور در سی ‌و پنجمین «جشنواره بین ‌المللی فیلم‌ های کودکان و نوجوانان» از ابتدای مرداد با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی‌های www.icff.ir یا  https://portal.icff.ir و انتخاب گزینه «ثبت نام در جشنواره» می‌توانند نسبت به ثبت نام آثار خود طبق فراخوان اعلام شده اقدام کنند و این فرآیند تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است به منظور حفظ آئین‌نامه و روند حرفه‌ای برگزاری جشنواره، مهلت ثبت نام نهایی متقاضیان حضور در سی‌وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تنها تا پایان مرداد ماه بوده و این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

متقاضیان حضور در سی‌وپنجمین جشنواره در صورت نیاز به ارتباط با دبیرخانه جشنواره می‌توانند به نشانی خیابان ولی‌عصر، نرسیده به ایستگاه توانیر، نبش خیابان لنکران، پلاک ۲۴۵۴ طبقه پنجم مراجعه و یا با شماره تلفن‌های: ۸۸۱۹۴۲۳۵ – ۸۸۱۹۴۲۴۸ تماس حاصل نمایند.

دوره سی و پنجم «جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان» در مسیر تحقق اخلاق، آگاهی، امید و تلاش برای پرورش و رشد نسلی آینده‌ساز، متعهد، مومن و پیشرو در ۲ بخش رقابتی و جنبی، به دبیری مجید زین‌العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان مهرماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پایان مرداد آخرین مهلت ثبت نام آثار متقاضی در سی ‌و پنجمین «جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید