آخرین خبر

محمد شاهی مشاور رسانه‌ای «نهضت» شد/ دور جدید فعالیت‌ها

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از روابط عمومی سازمان، صادق روشن رئیس سازمان هنری رسانه‌ای نهضت در حکمی، محمد شاهی را به عنوان مشاور رسانه‌ای این سازمان منصوب کرد.

در حکم صادق روشن آمده است: فعالیت‌های رسانه‌ای جبهه انقلاب فرهنگی در ساحت‌های مختلف هنر، رسانه و اجتماع، موجی از امید را در جامعه ایرانی به خصوص جوانان و دلبستگان به فرهنگ اسلامی – ایرانی به راه انداخته و به یقین، تداوم این روند، امیدآفرینی بیشتر را در پی خواهد داشت اما این مهم به دست نمی‌آید جز با استفاده از نیروهای خلاق، جوان و کارآمد که تخصص و تعهد توامان را برای پیشبرد اهداف این جبهه، به کار می‌بندند.

در ادامه تصریح شده است: ارتقای ارتباطات رسانه‌ای سازمان، همکاری با محافل و مجامع هنری و رسانه‌ای با اولویت مراکز مردمی، تبدیل تجربه‌های پیشین به نقشه راه فرصت‌های پیش رو و تمرکز بر اقدامات متناسب با نیازهای روز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان و نیز محور بودن خانواده در همه فعالیت‌های امروز و فردای نهضت، از جمله موضوعاتی است که لازم است در برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌های سازمان مد نظر قرار بگیرند.

محمد شاهی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد ژئوپلیتیک و کارشناسی الهیات بوده و از جمله سوابق اجرایی او می‌توان به مدیریت روابط عمومی شبکه افق سیما، روابط عمومی معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، مسئولیت فضای مجازی و روابط عمومی برنامه‌های مختلف تلویزیونی و همکاری با شبکه‌ جهانی امام رضا(ع)، سایت‌های خبری فعال در حوزه بین‌الملل اشاره کرد.

سازمان هنری و رسانه‌ای «نهضت» یکی از زیرمجموعه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است که جایگزین «مرکز رسانه‌ای» این نهاد شده و مأموریت‌ تولیدات هنری، رسانه ای و تلویزیونی را بر عهده دارد.

توسعه مخاطبان و جریان‌سازی محتوایی با تولیدات تلویزیونی،‌ داستانی، کوتاه، گرافیکی و… در کنار رشد و تربیت استعدادهای جوان در حوزه‌های مختلف هنری و رسانه‌ای از جمله اهداف اصلی این سازمان به شمار می‌روند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “محمد شاهی مشاور رسانه‌ای «نهضت» شد/ دور جدید فعالیت‌ها”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید