آخرین خبر

“من و سازم” میزبان مدرس “تار” می‌شود + عکس

آوای ایرانیان: مؤسسه فرهنگی هنری آپ‌آرت‌مان در چهارمین برنامه از سری برنامه‌های «من و سازم» بعدازظهر جمعه ۱۷ مهر ماه میزبان «عیسی غفاری» خواهد بود. غفاری در این اجرا نگاهی به موسیقی ردیفی ایران خواهد داشت.

به گزارش آوای ایرانیان، عیسی غفاری نوازنده‌ و مدرس تار و سه‌تار متولد سال ۱۳۶۱ شهرکرد است. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در نوازندگی موسیقی ایرانی از دانشکده موسیقی دانشگاه هنر دریافت کرده. تاکنون مجموعه کتاب‌های «سه‌گانه تار و سه‌تار» و مجموعه شعر «هرچه دست جنباندم، نایستاد، “من” بود» از وی به چاپ رسیده است. اسفند سال گذشته نیز آلبوم تارنوازی «بازتاب» از این نوازنده به بازار آمد. آلبومی که با استقبال اهالی موسیقی روبرو شد. برنامه‌ی جمعه شب نیز فضایی نزدیک به این آلبوم موسیقی دارد.

من و سازم

غفاری در اجرای جمعه شب توجه ویژه‌ای به امکان حضور صدای مضراب تار در کشش‌های بلندتر و در حالتی معلق‌گونه؛ در عین حال گاه نزدیک‌تر و در فضایی پرتکرار خواهد داشت. بررسی امکان رسیدن به فضاهایی تجریدی‌تر و سعی در دست‌یابی به فرم‌های نهایی اگرچه نه لزوما بدیع، اما کمتر پرداخته شده در ادامه و در دل موسیقی ردیفی ایران از دیگر اهداف چهارمین برنامه «من و سازم» خواهد بود.

همچنین همزمان با اجرای موسیقی، جدیدترین آلبوم موسیقی این نوزانده با نام «آیه» منتشر خواهد شد. این آلبوم که دونوازی تار و سه‌تار است توسط مرکز موسیقی بتهون منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

«صدای تار می‌آید» جمعه شب، هفدهم مهرماه، ساعت ۲۰ در محل موسسه آپ‌آرت‌مان اجرا می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو بلیت با شماره ۸۸۸۶۰۴۳۹ تماس حاصل کنند.
منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““من و سازم” میزبان مدرس “تار” می‌شود + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید