آخرین خبر

«چپ دست» از جشنواره اسپانیایی جایزه گرفت

فیلم کوتاه «چپ دست» به نویسندگی و کارگردانی نسرین محمدپور و تهیه‌کنندگی فریبا عرب (کمپانی CHOSEN IMAGE) تندیس و جایزه ویژه هیات داوران دهمین جشنواره نگاه تابو را از آن خود کرد.

دهمین جشنواره «نگاه تابو» که در شهر زاراگوزا اسپانیا برگزار شد، با هدف بررسی تابوهای کشورها با زبان سینما است. هدف این جشنواره ایجاد انگیزه در هنرمندان و سازندگان است تا دیدگاه خود را نسبت به مفهوم «تابو» نشان دهند؛ مفهومی که گسترده و متنوع است و رویاها، ناخودآگاه، جهان های ذهنی و ارواح ساکن در آنها، رمز و راز، جادو و … را در بر می‌گیرد.

فیلم کوتاه «چپ دست» پیش از این علاوه بر حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی، در جشنواره ورودی اسکار ددسنتر آمریکا حضور داشت و از بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم زنان سئول در بخش رقابت بین المللی، جایزه bnp را از آن خود کرد. مدال افتخار سیزدهمین جوایز آکادمی ایسفا (انجمن فیلم کوتاه ایران)، جایزه ویژه تماشاگران جشنواره Gobeklitepe ترکیه و همچنین جایزه بهترین فیلم جشنواره پوزیتیو یونان از دیگر جوایز این فیلم کوتاه است.

یاسمن نصیری، رهام اسدی، سهیل رضایی، لیلا دلیر، رضا موسی زاده گلستانی، علی جوان، ناصر شجاعی‌فر، رضا لیودانی، رحیم اسدی، شهرزاد خوشخو، مصطفی رضایی، مسعود خانزاده، تکتم محمدی و محمدامین مجدی، بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

پخش بین‌الملل این فیلم کوتاه برعهده فرست اسکرین (مجتبی عبدالرحیم‌خان) است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«چپ دست» از جشنواره اسپانیایی جایزه گرفت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید