آخرین خبر

«ایستاده با گرگ» به یک جشنواره جهانی دیگر رفت/ حضور در بخش رقابتی

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی مستند، فیلم «ایستاده با گرگ» به تهیه کنندگی سعید نبی و کارگردانی سعید نبی و مریم خدیوی در سومین حضور بین المللی خود و پس از نامزدی دریافت نشان پاندای طلایی چین و خورشید طلایی اسپانیا، نامزد دریافت جایزه بزرگترین و تخصصی‌ترین جشنواره محیط زیستی آسیا در سال ۲۰۲۴ در دهلی نو هند شد.

فیلم «ایستاده با گرگ» مستندی محیط زیستی-اجتماعی است که در شبکه یک سیما در قالب مجموعه مستند «تنهایی» تولید و به پخش رسید.

جشنواره بین المللی CMS VATAVARAN در ماه ژوئن امسال در دهلی نو در هند برگزار می شود که از آن به عنوان بزرگترین و تخصصی ترین جشنواره محیط زیستی آسیا یاد می شود چراکه پیشرو در زمینه حفظ محیط زیست، توسعه پایدار و حفظ حیات وحش است.

رویکرد دوازدهمین دوره این جشنواره نسبت به انتخاب و نمایش فیلم ها در سینماهای دهلی نو در هند، توسعه پایدار با پنجره‌ای برای کاوش در طبیعت است و با این رویکرد بهترین فیلم‌ها و مستندهای منتخب محیط زیستی در سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد.

این جشنواره داستان‌های طبیعت از سراسر جهان و داستان‌هایی در مورد چالش‌های حیاتی زیست‌محیطی و توسعه‌ای که دنیا امروزه با آن‌ها مواجه است را برگزیده و انتخاب می کند.

این جشنواره در دسته بندی‌های حفاظت از آب، حفاظت از محیط زیست، حفاظت از حیات وحش، تغییر اقلیم، سازگاری و کاهش معیشت و فناوری های پایدار جوایز خود را اهدا می کند.

اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما عرضه بین المللی این مستند را برعهده دارد.

مستند دراماتیک «ایستاده با گرگ» داستان حقیقی و واقعی زندگی هادی جلالی محیط بانی است که بیش از ۹۹ ساچمه از سمت شکارچیان به او شلیک شده و بسیاری از این ساچمه های سربی که به بدنش اصابت کرده همچنان در بدنش ماندگار است. او که از دست رییس جمهوری وقت نشان لیاقت فداکاری دریافت کرده در روستا و شهرش بسیار غریب است … .

این فیلم مستند را سعید نبی و مریم خدیوی بروجنی کارگردانی کرده، آرش زاهدی اصل تدوین، مهران فرد پور فیلمبرداری، حبیب الله محمدی صدابرداری و بهروز شهامت طراحی صدا و صداگذاری کرده‌اند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«ایستاده با گرگ» به یک جشنواره جهانی دیگر رفت/ حضور در بخش رقابتی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید