آخرین خبر

از تهران تا مزار مولانا با روزبه نعمت‌الهی در چند اجرای زنده

به گزارش آوای ایرانیان روزبه نعمت‌الهی خواننده باسابقه موسیقی پاپ در ایران پس از چند سال، بار دیگر ۲ تک‌آهنگ «اگه به من بود» و «نفس جان» را در هفته‌های گذشته منتشر کرد و از برگزاری کنسرت جدیدش در تاریخ ۹ آذر در تهران خبر داد.

این خواننده درباره این روزهای موسیقی در ایران معتقد است: موسیقی در ایران موج است و این روزها هم دوران خود را پیش می‌رود. این اقتضای هر جامعه‌ای است که بر اساس سلیقه شنیداری مخاطبش پیش می‌رود و هر چقدر تقاضا باشد، همان‌قدر هم عرضه صورت می‌پذیرد. اما به هر حال موسیقی در ایران حال و روز خوبی را در این روزها ندارد.

خواننده آلبوم «داروگ» گفت: چند سالی به هر حال اوضاع کاری در ایران، آن هم فعالیت هنری مناسب نبود و کرونا و اتفاقات مختلف، شرایط کار را سخت کرده بود. مردم ما مردم قدردانی هستند و در هفته‌های گذشته و بعد از انتشار ۲ تک‌آهنگ انرژی خوبی به من دادند و همین باعث شد من هم تصمیمی بگیرم کنسرت تهران را برگزار کنم. انرژی بالایی دارم و استقبال از بلیت‌فروشی این کنسرت هم من را متقاعد کرد که باید با بهترین شرایط روی استیج بیایم.

روزبه نعمت‌الهی درباره جزییات این کنسرت و برنامه‌ریزی‌های خود نیز توضیح داد: با گلچینی از آثار این سال‌ها به دیدار مردم عزیز خواهم رفت و در تلاشم شبی ویژه را برای مخاطبانم بسازم. کنسرت برای من همیشه نوعی تقسیم انرژی با مخاطبانم است و سعی دارم اجرایی متفاوت را روی صحنه ببرم. البته آذر امسال و پس از کنسرت تهران، اجرایی ویژه در قونیه و در سالگرد درگذشت حضرت مولانا در مزارش خواهم داشت. پس از چند سال بار دیگر از من دعوت شده که در این رویداد و فستیوال به اجرای برنامه بپردازم که قطعا اجرایی مهم برای من است.

وی مدتی پیش بود که کنسرت-نمایش «شمس و مولانا» را با بیش از ۲۰۰ بازیگر پیش از ایام کرونا در تهران روی صحنه برد؛ اجرایی با استقبال مخاطبان این سبک روبه‌رو شده و به نوعی نخستین برنامه‌ای بود که در سالن خالی برگزار شد و اولین اجرای آنلاین آن دوران لقب گرفت.

نعمت‌الهی درباره آن اجرا هم توضیح داد: در مواجهه نخست با صندلی‌های خالی بغض کردم و فضای عجیبی بود. آن برنامه را باید دوباره در تهران روی صحنه ببریم و بی‌شک جزو بهترین تجربه‌های من بود. تاریخ دقیقش هم یادم مانده. ۲۴ اسفند ۱۳۹۸. تلخ‌ترین تجربه همه این سال‌های من که بیشتر از قبل باعث شد برای تمدید آن برنامه، مصمم‌تر شوم.

این خواننده درباره جدیدترین فعالیت‌های حرفه‌ای خود نیز گفت: تیتراژ یک سریال را در همکاری با بهروز صفاریان خوانده‌ام که بسیار دوستش دارم. این سریال به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد و بهروز صفاریان به خوبی توانسته اثری زیبا را بسازد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “از تهران تا مزار مولانا با روزبه نعمت‌الهی در چند اجرای زنده”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید