آخرین خبر

فیلم سینمایی «فلش» با دوبله فارسی به شبکه نمایش خانگی می آید

 فیلم «فلش» The Flash به کارگردانی اندی موسکیتی تهیه شده و یک اثر ابرقهرمانی تمام عیار است که در ۱۴۴ دقیقه و بر پایه شخصیتی به نام فلش، شکل گرفته است. این شخصیت توسط دنیای دی‌سی خلق شده و ماجراهایی را پشت سرمی‌گذارد که از جذابیت‌های جالب توجهی برخوردار است.

اگر از علاقه‌مندان به فیلم‌های ابرقهرمانه هستید و ماجراهای سفر به گذشته شما را به وجد می‌آورد، می‌توانید «فلش» را با دوبله اختصاصی همزمان با عرضه جهانی از فیلیمو تماشا کنید.

علیرضا باشکندی مدیر دوبلاژ این فیلم و مترجم آن سیاوش شهبازی است. استاد ژرژ پطروسی، علی همت مومیوند، امیرمحمد صمصامی، علیرضا باشکندی، مریم رادپور، نغمه عزیزی، آزیتا یار احمدی، ندا پوریان، زهرا سلیمی، محمدرضا فصیحی‌نیا، علیرضا اوحدی، فرزاد احمدی و مهیار مهرتاش صداپیشگان فیلم فلش هستند.

ماجرای فیلم «فلش» از این قرار است که بری آلن (با بازی ازرا میلر) یک بازپرس پزشکی قانونی پلیس است که توانایی خارق‌العاده‌ای دارد؛ او می‌تواند با استفاده از نیروی فوق بشری با سرعت بالایی در زمان جابجا شود. آلن با بکارگیری این مهارت سعی می‌کند به گذشته سفر کرده و جان مادرش را نجات دهد . او با چنین اقدامی باعث ایجاد تغییراتی در جدول زمانی می‌شود.

این فیلم توسط کمپانی برادران وارنر پیکچرز عرضه می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فیلم سینمایی «فلش» با دوبله فارسی به شبکه نمایش خانگی می آید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید