آخرین خبر

تبریک آقای خواننده به نابغه های زنده!

آوای ایرانیان: اولین کنسرت گروه موسیقی «پالت» در چهارمین شب از تعطیلات نوروزی با حضور پر تعداد طرفداران این مجموعه در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

تازه ترین کنسرت گروه موسیقی «پالت» جمعه شب چهارم فروردین توسط موسسه صوت «آوای هنر» با حضور پر تعداد مخاطبان و طرفداران و اجرای قطعات منتخب این گروه به خوانندگی امید نعمتی در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

امید نعمتی خواننده گروه «پالت» بعد از اجرای سه قطعه «تمام ناتمام» (تیتراژ سریال لیسانسه ها)، «یادگار دوست» از آلبوم «آقای بنفش» و «والس شماره ۱» ضمن تبریک عید نوروز و فرا رسیدن سال نو بیان کرد: به نظر می آید که امسال خیلی خیلی بهتر از سال گذشته باشد و باید به آن عزیزانی که زنده ماندند تبریک بگویم که وارد سال جدید شدند. چون با این حساب مرگ بزرگان ما همه در حال از دست رفتن بود. من امیدوارم نوابغ سرزمین ما ایران امسال به جای اینکه از این دنیا بروند به دنیا بیایند تا با تولدشان روی زمینی که در حال نابودی است تاثیر بگذارند.

وی ادامه داد: به هر صورت امسال بسیار خوشحالیم که در ایام عید نوروز کنار شما عزیزان در تهران حضور داریم و باید اعتراف کنیم که امشب با انرژی بسیار مضاعفی که به ما دادید سرحال آمدیم و امیدوارم کنار هم برنامه ها را طوری اجرا کنیم که به همه ما خوش بگذرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تبریک آقای خواننده به نابغه های زنده!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید