آخرین خبر

«گیج گاه» به آمریکا رسید/ حضور در یک رویداد بین المللی

 

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «گیج گاه» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی حنیف سروری و میرولی‌اله مدنی در هشتمین حضور بین المللی خود در لیست نمایش فیلم های سینمایی پنجمین جشنواره «Skiptown» قرار گرفت.

 

این رویداد سینمایی در لس آنجلس (هالیوود) برگزارمی شود و عمده مخاطبان آن را پخش کنندگان، تهیه کنندگان و دیگر متخصصان صنعت فیلم سازی در هالیوود تشکیل می دهند.

 

براساس جدول نمایش جشنواره «گیج گاه» روز جمعه ۱۰ نوامبر مصادف با ۱۹ آبان ماه ساعت ۱۶:۳۰ به وقت لس آنجلس در این رویداد به نمایش در می آید.

 

این اثر پیش از این موفق به دریافت جایزه از چهلمین جشنواره ورزشی میلان، بهترین فیلمنامه از شانزدهمین جشنواره چبوکساری روسیه، نامزد دریافت بهترین فیلم از پانزدهمین جشنواره فیلادلفیا آسیایی آمریکا، نامزد دریافت ۳ جایزه از چهل و سومین جشنواره فیلم های ورزشی پالرمو ایتالیا شده و همچنین موفق به حضور در بخش رقابتی بیستمین جشنواره فرشته تابناک مسکو، نهمین جشنواره شیملا در هند و نهمین جشنواره سینه لاویستا در آرژانتین نیز شده است.

 

فیلم «گیج گاه» توسط ماداکتو پیکچرز با مدیریت محمد توریوریان به جشنواره های بین المللی عرضه می شود.

 

حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی پور، علی راد، مریم همتیان، محمد الهی، علی باغفر، ایمان اسماعیل پور، داوود ونداده، حامد شیخی، وحید رحمتی و جمشید آریا (هاشم پور)، رضا صفایی پور، حسن رضایی نقش آفرینان این فیلم سینمایی هستند.

 

این فیلم با سرمایه گذاری مشترک محمد حسینخانی و حنیف سـروری تولید شده است.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«گیج گاه» به آمریکا رسید/ حضور در یک رویداد بین المللی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید